اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صندوق حمایت از هنرمندان همدان خبر داد

افزایش 25 درصدی متقاضیان بیمه خدمات تکمیلی در همدان

قائم مقام صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان همدان از افزایش 25 درصدی متقاضیان بیمه خدمات تکمیلی درمان صندوق حمایت از هنرمندان استان همدان خبر داد.

افزایش 25 درصدی متقاضیان بیمه خدمات تکمیلی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان داوود ابوترابی با اشاره به ثبت‌نام از متقاضیان بیمه خدمات تکمیلی صندوق از اردیبهشت ماه امسال اظهار داشت: ثبت نام تا پایان خردادماه ادامه داشت.

وی گفت: در این مدت بیش از 400 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان به اتفاق خانواده‌های خود زیر پوشش این طرح قرار گرفتند که نسبت به سال قبل 25 درصد رشد داشته است.

قائم مقام صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان استان همدان با بیان اینکه در سال جاری سعی شد حداکثر خدمات بیمه تکمیلی درمان با حداقل هزینه از متقاضیان دریافت شده و مابقی آن توسط صندوق مرکزی تهران پرداخت شود، گفت: در سال جاری هنرمندان عضو صندوق بدون هیچ قید و شرطی با پرداخت 70 هزار تومان به ازای هر نفر می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان از خدمات بیمه تکمیلی آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در بین استان‌های برتر کشور از نظر میزان عضویت هنرمندان و بهرمندی از خدمات این صندوق به خصوص در بخش بیمه و تسهیلات آن قرار دارد، افزود: از ابتدای شروع فعالیت صندوق همدان در نیمه دوم سال 85 تاکنون بیش از یک‌هزار و 400 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان به عضویت صندوق درآمده که برای آنها کارت شناسائی نیز صادر شده است.

ابوترابی بیان داشت: یک‌هزار و 200 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نیز به اتفاق خانواده‌های زیر پوشش طرح بیمه تأمین اجتماعی پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در این طرح هشت درصد از مبلغ هزینه بیمه را هنرمند و الباقی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود به طوری که آنها می‌توانند از همه خدمات بیمه تأمین اجتماعی از قبیل دفترچه درمان، بازنشستگی و... بهره‌مند شوند.

قائم مقام صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان همدان رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صندوق حمایت از هنرمندان را حمایت همه‌جانبه و بیش از پیش از همه اقشار هنرمندان دانست و اظهار داشت: این صندوق آماده ارائه خدمات و تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر استان است که در این راستا از همه هنرمندان در رشته‌های مختلف دعوت می‌شود برای تشکیل پرونده و عضویت در ساعات اداری به دفتر این صندوق واقع در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا مراجعه کنند.

انتهای پیام/89003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول