اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال گذشته صورت گرفت

هزینه 750 میلیارد ریالی خدمات درمانی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تا پایان سال 1391 بابت خدمات درمانی بیمه شدگان زیرپوشش تامین اجتماعی در استان بوشهر بالغ بر 750 میلیارد ریال هزینه شده است.

هزینه 750 میلیارد ریالی خدمات درمانی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم پورحکیمی ظهر امروز در دیدار مدیران و کارشناسان مدیریت درمان تامین اجتماعی با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: امنیت از ارکان اصلی و اساسی زندگی فردی و اجتماعی در طول تاریخ بشر بوده و هست و فلسفه وجودی تامین اجتماعی این است که یک امنیت خاطر برای آینده ایجاد کند.

پورحکیمی افزود: رویکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان استفاده هر چه بیشتر و تمام‌تر از ظرفیت‌های سازمان و اثر گذاری قوی و مثبت بر کل درمان استان بوده است که خوشبختانه این استراتژی با یک برنامه ریزی هدفمند تحقق یافته است .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به فعالیت‌های مدیریت درمان در سال گذشته گفت: تا پایان سال گذشته تعداد 2 میلیون و 128 هزار و 101 مورد مراجعه به مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی این استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین در مدت یاد شده در دو بیمارستان تامین اجتماعی استان تعداد 20 هزار نفر بستری شدند که از این تعداد بیش از 10 هزار و 500 مورد عمل جراحی بوده است.

پورحکیمی اظهار داشت: تا پایان سال 1391 بابت خدمات درمانی بیمه شدگان زیرپوشش تامین اجتماعی در استان بوشهر  بالغ بر 750 میلیارد ریال هزینه شده است که این رقم نسبت به دو سال قبل از آن حدود 60 درصد رشد داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: ارائه خدمات ویژه به بیماران خاص مانند تالاسمی و کلیوی شامل صددرصد هزینه‌های بستری و دارویی، 85درصد هزینه داروهای شیمی درمانی و صددرصد هزینه دارویی بیماران پیوندی که بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه داروها در سال گذشته شده از خدمات ارائه شده به این بیماران بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به موفقیت‌های مدیریت درمان در استان گفت: کسب رتبه برتر در ارائه خدمات به بیماران نیازمند کمیته امداد در استان، کسب رتبه برتر در جشنواره حاکمیت بالینی، کسب رتبه برتر مدیریت بیمارستانی، استقرار  سیستم مدیریت یکپارچه شامل استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 2008 - 9001،استاندارد زیست محیطی ایزو 14000 و استاندارد ایمنی محیط کار اوسس18000 در مراکز تابعه برای اولین بار در استان از دستاوردهای مدیریت درمان در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول