اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی بهزیستی استان قم:

بیش از 680 زن سرپرست خانوار بیمه شدند

معاون اجتماعی بهزیستی استان قم گفت: سال گذشته با همت سازمان بهزیستی استان قم 688 زن سرپرست خانوار زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

بیش از 680 زن سرپرست خانوار بیمه شدند

مریم علیشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های مدون دفتر توانمندسازی زنان و خانواده اظهار داشت: این دفتر با هدف پاسداری از کیان خانواده و تضمین حقوق زن و برخورداری از تامین اجتماعی و قانون تامین زنان و کودکان بی‌سرپرست خدمات گوناگونی را به افراد نیازمند ارائه می‌کند.

وی افزود: در این دفتر زنان خودسرپرست و بی‌سرپرست بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرند و با فراهم شدن بستر توانمندسازی شرایط بازتوانی و استقلال اقتصادی آنان فراهم می‌شود.

معاون اجتماعی بهزیستی استان قم ادامه داد: اکنون 2 هزار و 159 خانواده با جمعیت 4 هزار و 610 نفر از حمایت دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی استان قم بهره‌مند هستند که از این تعداد هزار و 875 خانواده در قم و 284 خانواده در روستاها زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: خدمات مددکاری به خانواده‌ها از طریق چهار کلینیک مددکاری و شش موسسه خیریه در شهر قم و شش مجتمع خدمات بهزیستی در شهرها و روستاها انجام می‌شود.

علیشیری ابراز داشت: 688 نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند و 580 دانش‌آموز و 100 دانشجو نیز از حمایت‌های این دفتر بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: سال گذشته 17 گروه حمایت از سرپرستان خانواده تشکیل شد و 102 خانواده مورد توانمندسازی و بازتوانی قرار گرفتند و شرایط اشتغال برای ایشان ایجاد شد.

انتهای پیام/78005/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول