اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

3 میلیون نفر در اصفهان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: تا پایان سال 91 تعداد 3 میلیون و 61 هزار نفر در استان اصفهان زیرپوشش بیمه قرار گرفتند که نسبت به سال 90 تعداد 6,3 درصد رشد داشته است.

3 میلیون نفر در اصفهان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی اصغر دادخواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان اصفهان تعداد 40 شعبه اصلی، 25 شعبه اقماری و 13 کارگزاری به مردم استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی بدهی معوق به سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان را 400 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این مقدار بدهی 80 درصد بدهی بخش خصوصی و 20 درصد مربوط به بخش دولتی است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: از این میزان بدهی 40 درصد اصل و 60 درصد آن جریمه است که بیشترین بدهی در بخش خصوصی متعلق به کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان بوده که بدهی بالغ بر 100 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی دارد.

وی اضافه کرد: تا پایان اسفند سال 91 تعداد 177 هزار نفر بازنشسته و مقرری بگیر در استان اصفهان از این سازمان حقوق دریافت کردند که نسبت به مدت مشابه 8.1 درصد رشد داشته است.

دادخواه بیان کرد: تا پایان سال 91 رشد مقرری بگیران بیمه بیکاری را شاهد بودیم، به طوری که تا پایان سال 90 تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری 17هزار و 619 نفر بود و تا اسفند سال 91 به رقم یک هزار و 335 نفر در استان رسید.

وی تاکید کرد: تا پیش از 25 تیر ماه سازمان تامین اجتماعی با تمامی بازنشستگان این سازمان تسویه حساب کرد و هیچگونه بدهی به آنان ندارد.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان در مورد افزایش حقوق بازنشستگان گفت: طبق قانون 25 درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شد و چنانچه بازنشسته حتی با 25 درصد افزایش دریافت، حقوق وی به 700 هزار تومان نرسید به شرط پرداخت 30سال حق بیمه سازمان تامین اجتماعی درصدی را به حقوق او اضافه می کند تا دریافتی به 700 هزار توان برسد.

وی در مورد بیمه کارکنان و رانندگان اتوبوسرانی تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی میزان 60 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارد که بابت 10 هزار نفر از کارکنان، رانندگان و خانواده‌های آنان است و تا این لحظه هیچ مبلغی را پرداخت نکرده‌اند، اما این سازمان تمامی خدمات خود را به آنان ارائه کرده است.

دادخواه ادامه داد: حق بیمه ماهیانه برای کارکنان و رانندگان اتوبوسرانی مبلغی بالغ بر 600 میلیون تومان است که این مبلغ را نیز پرداخت نکرده‌اند.

انتهای پیام/63021/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول