اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بدهی 60 میلیارد تومانی اتوبوس‌رانی به تأمین اجتماعی

دفترچه‌های بیمه نیرو‌های اتوبوسرانی اصفهان تمدید نمی‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی استان به دلیل بدهی 60 میلیارد تومانی اتوبوسرانی، دفترچه‌های بیمه نیرو‌های ناوگان اتوبوس‌رانی را تمدید نمی‌کند.

دفترچه‌های بیمه نیرو‌های اتوبوسرانی اصفهان تمدید نمی‌شود

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بدهی اتوبوس‌رانی اصفهان به تأمین اجتماعی اظهار کرد: این ناوگان از سال‌های گذشته تاکنون حدود 60 میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار بوده که البته پیشتاز 50 درصد از این بدهی جریمه است.

وی با اشاره به تعداد افرادی که زیر پوشش این بیمه قرار دارند، اضافه کرد: در حال حاضر دو هزار و 500 نفر از نیرو‌های اتوبوس‌رانی به صورت مستقیم زیر پوش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند و این افراد به همراه خانواده‌های خود 10 هزار نفر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با بیان اینکه پیگیری‌های بسیاری از سوی این شرکت به منظور پرداخت بدهی خود به تأمین اجتماعی صورت گرفته است، تصریح کرد: اما این شرکت از توانایی مالی لازم برای پرداخت بدهی 60 میلیارد تومانی خود به تأمین اجتماعی برخوردار نیست.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی استان به دلیل بدهی 60 میلیاردی اتوبوس‌رانی، دفترچه‌های بیمه نیرو‌های ناوگان اتوبوس‌رانی را تمدید نمی‌کند، ادامه داد: اما براساس ماده 36 قانون تأمین اجتماعی مقرر شده است که در صورتیکه کارفرما سهم حق بیمه خود را به بیمه‌گر پرداخت نکند، بیمه‌گر نباید خدمات بیمه‌ای خود را نسبت به بیمه‌شده متوقف کند.

روحانی با اشاره به اینکه راهکار‌های مورد نظر برای وصول این بدهی در قانون تأمین اجتماعی عنوان شده است، تاکید کرد: بیمه‌گر باید با استفاده از راهکار‌های قانونی مطالبات خود را از اتوبوس‌رانی وصول کند و بیمه‌گر مجاز به قطع خدمات بیمه‌ای خود نسبت به بیمه‌شدگان نیست.

وی به یکی از راهکار‌های پیشنهاد شده در قانون برای وصول این مطالبات اشاره کرد و افزود: مسدود کردن حساب‌های کار‌فرما یکی از این راهکار‌ها محسوب می‌شود که در حال حاضر حساب‌های شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان از سوی سازمان تأمین اجتماعی توقیف شده است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول