اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

زمینه‌سازی جهت افزایش حضور قشر جوان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی بر ضرورت زمینه‌سازی جهت افزایش حضور قشر جوان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تاکید کرد.

زمینه‌سازی جهت افزایش حضور قشر جوان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد تقویت بعد علمی نمایشگاه را از جمله راهکارهای جذب جوانان، پژوهشگران و نخبگان دانست و اظهار کرد: تبیین جاذبه‌های علمی قرآن، برگزاری میزگردهای تخصصی، اختصاص غرفه‌هایی به بانوان قرآن‌پژوه در کنار سایر اقدامات همچون استفاده از بن‌کارت‌های خرید محصولات فرهنگی ارائه شده در نمایشگاه از جمله این راهکارها است.

وی همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این دوره از نمایشگاه ضروری دانست و گفت: خدمت در عرصه ترویج فرهنگ قرآنی، فراتر از وظایف اداری ست.

رئیس ستاد اجرایی  هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ادامه داد: استانداری خراسان‌رضوی نیز از ظرفیت‌های قانونی موجود جهت تامین بخشی از هزینه‌های این نمایشگاه که بزرگترین رویداد قرآنی استان محسوب می‌شود بهره می‌برد.

رشید با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در ارتباط با برنامه‌های متنوع پیش‌بینی شده در نمایشگاه امسال تصریح کرد: از صدا و سیما و سایر رسانه‌های استان انتظار می‌رود با ایفای نقش موثر در این حوزه زمینه آگاهی و بهره‌مندی مردم از خدمات ارائه شده را فراهم کنند.

برگزاری نمایشگاه‌هایی مشابه در سایر شهرستان‌ها از دیگر تاکیدات معاون استاندار خراسان‌رضوی بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با بررسی‌های کارشناسانه نقاط ضعف و قوت نمایشگاه در دوره‌های گذشته، نمایشگاه امسال پربارتر برگزار شود.

در ادامه سیدسعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی از همکاری 20 دستگاه، سازمان و نهاد برای برپایی این نمایشگاه خبر داد و افزود: در نمایشگاه قرآن و عترت امسال 30 بخش از جمله فرهنگ عفاف و حجاب، قرآن و نسخ خطی، مشاوره‌های قرآنی، بین‌الملل، تدبر در قرآن، سیره و پژوهش‌های قرآنی و  فیلم، عکس، هنرهای تجسمی، صنایع دستی با رویکرد قرآنی پیش‌بینی شده است. 

وی یادآور شد: جهت سهولت در رفت و آمد مراجعان با همکاری سازمان اتوبوسرانی مشهد تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/70002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول