اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آباد غرب خبر داد

واگذاری 320 واحد مسکن‌ مهر در شرف‌آباد

فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: 320 واحد فاز یک مسکن مهر شرف‌آباد واقع در اسلام‌آباد غرب به متقاضیان تا قبل از پایان تیرماه سال‌جاری واگذار خواهد شد.

واگذاری 320 واحد مسکن‌ مهر در شرف‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی گفت: 320 واحد فاز یک مسکن مهر شرف‌آباد به متقاضیان تا قبل از پایان تیرماه سال‌جاری واگذار خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، وی افزود: در همین راستا کار آسفالت خیابان‌های اصلی این پروژه در حال انجام است و تاسیسات زیربنایی (آب و فاضلاب، گاز، برق، مخابرات) این 320 واحد انجام شده است.

بابلی ادامه داد: با برگزاری جلسه با متقاضیان توسط هیئت مدیره مسکن مهر برای انتخاب واحدهای طبقات و بلوک‌ها، این تعداد واحد قبل از پایان تیرماه واگذار خواهد شد و سایر واحدها نیز در ماه‌های آتی با آماده‌سازی کامل به متقاضیان تحول داده خواهد شد.

فرماندار اسلام‌آباد غرب در این جلسه خواستار دقت و تلاش بیشتر متولیان اجرای پروژه مسکن مهر شد و اتمام کامل پروژه مسکن مهر اسلام آباد را منوط به همکاری همه دست‌اندرکاران دانست.

در این جلسه دیگر مسائل و مشکلات مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم برای رفع موانع و مشکلات اندیشیده شد.

انتهای پیام/2700/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول