اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ نیکزاد در فرودگاه خرم‌آباد عنوان کرد

سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در بخش مسکن مهر لرستان

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ در بخش مسکن مهر در استان لرستان 4 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در بخش مسکن مهر لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد علی نیکزاد صبح امروز در بدو ورود به شهرستان خرم‌آباد در فرودگاه این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف از سفر خود به لرستان گفت: در این سفر 15 هزار واحد مسکن مهر استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال 85، 322 هزار واحد شهری و روستایی در سطح استان لرستان آغاز شده است، گفت: تاکنون 92 هزار از این واحدها به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: 50 هزار واحد دیگر با پیشرفت بالای 50 درصد در حال احداث هستند.

نیکزاد با اشاره به اینکه در بخش مسکن مهر در استان لرستان 4 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: استان لرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است و مردم باید بدانند که بحث راه‌آهن و آزادراه‌ها تصویب و اجرای آنها سخت است که این کارها در استان لرستان صورت گرفته و دولت‌ها موظفند در آینده برای این پروژه‌ها اعتبار بگذارند.

وی اظهار داشت: در این سفر سالن ورزشی 2500 نفری شهرستان الیگودرز به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد اشاره کرد: در این سفر بازدید از دو بیمارستان شهرستان‌های الیگودرز و بروجرد انجام می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در این بازدیدها برای تخفیف اعتبارهای دیگر به یک جمع‌بندی می‌رسیم و تمام تلاش ما این است که به این پروژه‌ها کمک اعتباری کنیم.

علی نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای پرواز فرودگاه خرم‌آباد روزانه یک پرواز قطعی شده است.

وی افزود: زمانی‌که معاون عمرانی استانداری لرستان در دولت قبل از احمدی‌نژاد بوده‌اند به دنبال این بوده‌ایم که پرواز در فرودگاه خرم‌آباد به صورت منظم انجام گیرد اما به نتیجه نرسیده‌ایم.

نیکزاد یادآور شد: در دولت احمدی‌نژاد پرواز در فرودگاه خرم‌آباد تا حدودی به صورت منظم انجام گرفته و امروز شاهد هستیم که روزانه یک پرواز در این فرودگاه انجام می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا پروازهای حج و سایر پروازها در این فرودگاه انجام می‌گیرد یا خیر، گفت: این پرواز‌ها باید توافقی انجام گیرد اما فرودگاه خرم‌آباد مشکلی برای پروازهای خارج از کشور را ندارد.

نیکزاد تصریح کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که باید حتماً روزانه یک پرواز در فرودگاه خرم‌آباد انجام گیرد.

وی درخصوص تملک خیابان حافظ شهرستان خرم‌آباد گفت: مسئولان باید تلاش کنند ما هم نیز در حد توان آنها را حمایت می‌کنیم که این خیابان را تملک کنند.

لازم به ذکر است علی نیکزاد صبح امروز برای افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر و بازدید از چند پروژه عمرانی به استان لرستان سفر کرده است.

انتهای پیام/2304/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول