اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در استان زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری محافل انس با قرآن در استان خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به منظور بهره‌مندی بیشتر از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در زمینه موضوعات قرآنی اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های قرآنی از جمله اقدامات اداره کل اوقاف در راستای بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: اجرای این برنامه‌ها موجب بصیرت‌افزایی نسل جوان خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مصری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه‌ها در امامزادگان شاخص استان اجرایی می‌شود.

وی همچنین به برگزاری طرح حفظ قرآن کریم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تربیت 10 میلیون حافظ در کشور است، از همین رو سالانه اقدامات مختلفی در راستای تربیت حفاظ صورت می‌گیرد.

باقری با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیز طرح تربیت حفاظ قرآنی با حضور حافظان برگزار می‌شود، اضافه کرد: افرادی که در دوره‌های حفظ قرآن حضور پیدا می‌کنند، در رده‌های سنی مختلف هستند.

وی با اشاره به اینکه شخصی که یک جزء از قرآن را حفظ کرده باشد، نیز از حافظان محسوب می‌شود، افزود: اداره کل اوقاف در تلاش است با برگزاری جلسات مستمر در این زمینه تعداد جزءهای حفظ شده توسط حفاظ را افزایش دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی اداره کل اوقاف در جوار بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های ذکر شده، حضور بیش از پیش جوانان در بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول