اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

استان زنجان 11 استخر فعال دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، مجموع استخرهای استان زنجان را 16 استخر اعلام کرد و گفت: از این مجموع 11 استخر در حال حاضر فعال هستند.

استان زنجان 11 استخر فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به فراهم شدن سخت‌افزارهای مورد نیاز برای فعالیت ورزشکاران و علاقمندان ورزش شنا در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان در حال حاضر هشت استخر در حال احداث دارد.

وی به فعالیت 11 استخر در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان یک استخر قهرمانی هم در دست احداث دارد که ویژگی‌‌‌‌های خاص خود از جمله 140 متر طول و 54 متر عرض دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ارگان‌‌‌هایی مانند سپاه، نیروی انتظامی و برخی دیگر از نهادها در حال حاضر استخر فال دارند و برخی ارگان‌ها استخر در دست احداث دارند، یادآور شد: تنها ارگانی که باید استخر داشته باشد، اما ندارد، آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه 185 هزار دانش‌آموز در سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: خلأ موجود در این مورد توسط استخرهای دیگر جبران شده است.

رحمانی تصریح کرد: استخر آموزشی زنجان از سه سال پیش به صورت 100 درصد در اختیار هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان قرار دارد.

وی به مشکلات مالی موجود در ورزش کشور اشاره و ابراز کرد: با وجود همه کمبودها، اداره‌کل ورزش و جوانان تا حد توان از هیئت شنا، شیرجه و واترپلو حمایت کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حضور سه نفر در انتخابات مجمع هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان، افزود: هریک از افراد رأی بیاورند شایستگی این سمت را دارند، چراکه هرکس در این زمانه خود را داوطلب فعالیت در عرصه ورزش کند به معنی واقعی شایسته و قهرمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان یکی از هیئت‌های کم حاشیه است، ادامه داد: این رشته در بدترین شرایط هم نتایج قابل توجهی را کسب کرده است.

رحمانی بر حفظ جایگاه ورزش واترپلوی زنجان در کشور تأکید کرد و گفت: استان زنجان برنامه‌هایی برای تربیت یک هزار غواص هم دارد که استارت آن با تربیت 50 غواص آغاز شده است.

وی، مجموع استخرهای استان زنجان را 16 استخر اعلام کرد و افزود: از این مجموع 11 استخر در حال حاضر فعال هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به ظرفیت موجود در استان زنجان در ورزش‌های مختلف اشاره و تأکید کرد: با اندک توجهی تلاش‌های انجام شده در ورزش‌های مختلف در این استان منتج به نتیجه می‌شود.

وی، فعالان ورزش را یک خانواده دانست و اذعان کرد: همه باید در مورد ورزش شنا و دیگر ورزش‌های آبی احساس مسئولیت کنند.

رحمانی بر لزوم نظارت بر عملکردها توسط اعضای مجمع‌ها از جمله اعضای مجمع شنا، شیرجه و و واترپلو تأکید کرد و بیان داشت: با واگذاری مسئولیت به فردی خاص نباید تصور سلب مسئولیت برای افراد فعال در ورزش به وجود آید.

وی، استان‌ها را بازوان اجرایی فدراسیون‌های مختلف از جمله فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو دانست و ادامه داد: اگر فدراسیونی از بازوان اجرایی خود استفاده نکند، موفق نخواهد بود.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول