اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو:

ارتقای جایگاه ورزش‌های آبی زنجان نیازمند همدلی و برنامه‌ریزی است

سرپرست فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو گفت: با اتحاد، همدلی و بهره‌گیری از برنامه‌ریزی می‌توان جایگاه ورزش‌های آبی استان زنجان را ارتقا داد.

ارتقای جایگاه ورزش‌های آبی زنجان نیازمند همدلی و برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن رضوانی شامگاه چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به گزارش ارائه شده در مورد نداشتن استخر برای آموزش و پرورش استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع موجب تعجب شده و حتماً آن را پیگیری می‌کنم.

وی به انتخابات برگزار شده اشاره کرد و افزود: این انتخابات در عدالت کامل برگزار شد.

سرپرست فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو تأکید کرد: با اتحاد و همدلی می‌توان جایگاه ورزش‌های آبی استان زنجان را ارتقا داد.

وی به سابقه درخشان ورزش واترپلو در زنجان اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌ها می‌توان جایگاه گذشته این ورزش را تجدید کرد.

رضوانی خطاب به رئیس منتخب هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان، گفت: کار بر روی تیم‌های پایه از نکات ضروری برای ارتقای ورزش‌های آبی در سطح استان زنجان است که باید مد نظر برنامه‌ریزی‌های آینده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رکورد بچه‌های شناگر در ایران با رکوردهای دیگر کشورها خیلی تفاوت ندارد و بلکه همسان است، اضافه کرد: با گذشت چند سال تفاوت‌ رکوردها آنقدر زیاد می‌شود که غیر قابل جبران است؛ این بیانگر لزوم برنامه‌ریزی و تمرین برای ورزشکاران ایران است.

سرپرست فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو اضافه کرد: هیئت شنا شیرجه و واترپلو باید به اندازه لازم برای ورزش بانوان هم توجه کرده و برنامه‌ریزی همسان با آقایان برای آنها داشته باشد.

وی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی و استمرار و تداوم در آنها می‌توان به جایگاه در خور توجهی در ورزش‌های آبی دست یافت.

رضوانی در پایان به تعداد مدال‌های توزیع شده در ورزش‌های آبی در المپیک اشاره و تصریح کرد: این ورزش‌ها 120 مدال مختلف دارد که باید برای کسب آنها به مانند کشوری مانند ژاپن برنامه‌ریزی لازم را انجام داد.

انتهای پیام/73004/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول