اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

استان زنجان کمبود شکر ندارد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: هیچگونه کمبود شکری در استان زنجان وجود ندارد.

استان زنجان کمبود شکر ندارد

عزت‌الله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه شکر در همه فروشگاه‌های بزرگ و چند منظوره و تعاونی‌های مصرف استان زنجان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه طرح ضیافت نیز که از 17 تیر ماه سال‌جاری آغاز شده است، این کالا به صورت گسترده به مردم عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه طرح ضیافت سبب دسترسی آسان مردم به کالاها می‌شود، تصریح کرد: همه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنج و روغن و گوشت از جمله کالاهایی است که در نمایشگاه طرح ضیافت استان زنجان توزیع می‌شود، اضافه کرد: ذخیره‌سازی کالاها از جمله گوشت مرغ منجمد در استان صورت گرفته است.

جعفری به طرح فروش فوق‌العاده در شهرستان‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان‌های استان اجرا شده است.

وی اذعان داشت: مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های فروش فوق‌العاده در سطح شهرستان‌های مختلف استان زنجان تهیه کنند.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول