اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

دانشجویان جهادی به روستای سلطان‌آباد زنجان اعزام شدند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: یک گروه 40 نفری از خواهران دانشجو به روستای سلطان‌آباد از توابع زنجانرود در قالب اردوهای جهادی اعزام شدند.

دانشجویان جهادی به روستای سلطان‌آباد زنجان اعزام شدند

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌ دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی استان اشاره کرد و افزود: گروه جدیدی از دانشجویان بسیجی به روستاهای استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک گروه 40 نفری از خواهران دانشجو به روستای سلطان‌آباد از توابع زنجانرود اعزام شدند، تصریح کرد: گروه‌هایی از دانشگاه‌ پیام‌نور مرکز زنجان و ابهر و دانشگاه‌ آزاد زنجان در روزهای آینده اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه با آغاز فصل تابستان دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها به 13 روستا در سطح استان برای انجام فعالیت‌های جهادی منتقل شدند، گفت: دانشجویان تاکنون در قالب اردوهای جهادی به روستاهای توابع سلطانیه و ابهر و روستاهای شهر دندی در ماهنشان و روستای تهم اعزام شدند.

وی به کارهای عمرانی انجام شده توسط دانشجویان بسیجی اشاره کرد و افزود: مرمت و نقاشی ساختمان مدرسه، ساخت منبع آب در روستای «برانگول»، ترمیم و بهسازی منبع آب روستای «ویک» و ساخت مسجد در روستای «وزمک» از اقدامات این دانشجویان است.

بابایی به فعالیت‌های بهداشتی دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: آموزش بهداشت فردی، کلر‌زنی، خدمات پرستاری و مامایی توسط دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به روستاییان جزو این فعالیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه آموزش دانشجویان دروس مختلف را برای کودکان پیش دبستانی، دانش‌آموزان مقطع دبستان، راهنمایی و متوسطه ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: آموزش احکام و قرآن از برنامه‌های فرهنگی اردوهای جهادی است.

وی دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان، نماز جماعت و فضاسازی فرهنگی مناسب برای روستاییان را از دیگر اقدامات دانشجویان بسیجی در روستاهای محروم و فاقد امکانات اعلام کرد.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول