اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارآموزان مدال‌آور نقره جهان وارد زنجان شدند

ایرج بختیاری و علیرضا احمدی دو کارآموز مدال‌آور نقره جهان در المپیاد جهانی مهارت 2013 آلمان، وارد زنجان شدند.

کارآموزان مدال‌آور نقره جهان وارد زنجان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در المپیاد جهانی مهارت 2013 آلمان، 13 نفر از کارآموزان فنی و حرفه‌ای کشورمان در 11 رشته مختلف به رقابت با کارآموزان همتای خود پرداختند.

کارآموزان مدال‌آور نقره زنجانی در چهل و دومین المپیاد جهانی مهارت 2013 آلمان با استقبال مردم و مسئولان ظهر امروز وارد زنجان شدند.

ایرج بختیاری و علیرضا احمدی از استان زنجان در مسابقات تیمی دو نفره در رشته رباتیک موفق به کسب مدال نقره در این مسابقات شدند.

مسابقات جهانی مهارت برای افراد زیر 22 سال هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و هم‌اکنون کارآموزان فنی و حرفه‌ای سراسر کشورمان خود را برای رقابت در مسابقات استانی و کشوری و نهایتاً المپیاد مهارت سال 2015 آماده می‌کنند.

تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در چهل و دومین المپیاد جهانی مهارت که با حضور یک‌هزار و 24 رقابت‌کننده از 65 کشور عضو سازمان جهانی مهارت برگزار شد موفق به کسب مقام چهارم جهانی با دو مدال نقره، یک مدال برنز و هشت دیپلم افتخار شد.

تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های رباتیک و جواهرسازی مدال نقره، طراحی وب مدال برنز و در رشته‌های مدیریت سیستم‌های شبکه، جوشکاری، طراحی مهندسی مکانیک (CAD)، نرم‌افزار برای تجارت، فناوری اتومبیل، الکترونیک، مکاترونیک و طراحی گرافیک دیپلم افتخار کسب کرد.

گفتنی است ارتقای جایگاه ایران در مسابقات جهانی مهارت، ایجاد بستر مناسب برای رقابت مهارت‌آموختگان در عرصه‌های جهانی و آشنایی با تکنولوژی پیشرفته و جدید، کسب تجربه‌های جهانی داوری مسابقات و ارتقای کمی و کیفی در فرآیند آموزشی از جمله اهداف شرکت در مسابقات جهانی مهارت است.

انتهای پیام/73008‌/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول