اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه انتقال خون زنجان خبر داد

خون‌گیری از اهداکنندگان در دو شیفت کاری در زنجان

مدیر پایگاه انتقال خون زنجان با اشاره به خون‌گیری از اهداکنندگان خون در دو شیفت کاری گفت: اهدای خون روزه را باطل نمی‌کند.

خون‌گیری از اهداکنندگان در دو شیفت کاری در زنجان

سیامک اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته خون‌گیری از اهدا کنندگان در ماه مبارک رمضان در ساعات مشخصی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه همچون سال‌های گذشته خون‌گیری از اهداکنندگان در دو نوبت کاری انجام می‌شود، افزود: در نوبت نخست خون‌گیری از ساعت 8،30 صبح تا 13 ظهر انجام می‌شود.

مدیر پایگاه انتقال خون زنجان در ادامه نوبت دوم خون‌گیری از اهداکنندگان را پس از افطار عنوان کرد و گفت: در این نوبت خون‌گیری 45 دقیقه پس از افطار آغاز و تا ساعت یک بامداد ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه با درخواست از اهداکنندگان به منظور اهدای خون در همه روزهای ماه مبارک رمضان افزود: از اهداکنندگان درخواست می‌شود، زمان اهدا را به شب‌های قدر موکول نکنند.

اسدی با بیان اینکه در سایر روزهای ماه رمضان نیز به منظور اهدا خون مراجعه کنند، چراکه در غیر این صورت با کاهش ذخایر خونی مواجه می‌شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه اهدای خون روزه افراد را باطل نمی‌کند، تصریح کرد: اهدای خون در ماه رمضان مشکلی از نظر پزشکی ندارد و در صورتی که فرد چهار ساعت قبل مایعات نوشیده باشد، می‌تواند نسبت به اهدای خون اقدام کند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول