اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد

پایش 30 هزار پرونده مددجویی در استان زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پایش 30 هزار پرونده مددجویی در استان زنجان خبر داد.

پایش 30 هزار پرونده مددجویی در استان زنجان

عباسعلی خلدی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان زنجان به منظور ارائه خدمات هدفمند به مددجویان این نهاد اقدام به پایش پرونده‌های مددجویی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به توانمندسازی مددجویان بهزیستی تصریح کرد: معلولین اغلب افرادی که زیرپوشش بهزیستی هستند را تشکیل می‌دهند، اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که معلولیت محدودیت نیست.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از معلولان در جایگاه اجتماعی والایی از نظر علمی و تحصیلی قرار دارند، اضافه کرد: بسیاری از معلولان زیرپوشش بهزیستی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط معلولان ورزشکار افزود: معلولان با موفقیت در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند، که معلولیت محدودیت نیست و با وجود ناتوانی جسمی نیز می‌توان به موفقیت دست یافت.

خلدی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اداره کل بهزیستی در زمینه ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان و همچنین در بین جامعه هدف این سازمان تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده اداره کل بهزیستی زنجان هر سال جزو استان‌های برتر در ترویج نماز و قرآن‌خوانی بوده است.

وی همچنین به کسب رتبه نخست توسط بهزیستی استان زنجان در زمینه برپایی نماز اشاره کرد و گفت: انجام فعالیت‌های مذهبی و قرآنی یکی از مهمترین رویکردهای این سازمان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در ادامه به فعالیت‌های بهزیستی استان زنجان در زمینه واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده تاکنون 85 درصد از فعالیت‌های این اداره کل به بخش خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول