اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری محافل انس با قرآن در سپاه استان زنجان

معاون تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) برنامه‌های ویژه محفل انس با قرآن را در طول ماه رمضان برگزار می‌کند.

برگزاری محافل انس با قرآن در سپاه استان زنجان

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه انصارالمهدی (عج) استان اشاره کرد و افزود: سپاه استان زنجان مانند سنوات سال‌های گذشته برنامه‌های قرآنی برای کارکنان و آحاد مردم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در ستادهای نواحی استان هر روز بعد از آغاز ساعات اداری کارکنان سپاه یک ساعت از محفل قرآن بهره می‌برند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: مراسم محفل انس با قرآن از فردا 20 تیرماه جاری ساعت 8:30 صبح در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه هر هفته در روزهای پنجشنبه با حضور و مشارکت قاریان برجسته بین‌المللی و کشوری در طول ماه رمضان برگزار خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه همه ساله در مراکز سپاه و بسیج استان زنجان برنامه‌های تفسیر، ترجمه و ترتیل قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این برنامه‌ها کارکنان سپاه، نیروهای وظیفه و بسیجیان از محضر قرآن فیض می‌برند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط ویژه حاکم در جهان اسلام و نیاز بشریت به آموزه‌های قرآنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به نوبه خود از فیوضات قرآن کریم به صورت برجسته بهره می‌برد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تدبیر و تخصیص و فهم قرآن کریم را مهم ارزیابی کرد و افزود: در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در طول ماه مبارک رمضان برنامه تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین روزهای یکشنبه و سه‌شنبه برنامه اخلاق و بهره‌گیری از مفاهیم اخلاقی قرآن با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول