اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان خبر داد

اعزام طلاب دانشجو برای تبلیغ دینی به مناطق مختلف استان زنجان

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان از اعزام طلاب دانشجو به مناطق مختلف استان زنجان خبر داد.

اعزام طلاب دانشجو برای تبلیغ دینی به مناطق مختلف استان زنجان

حجت‌الاسلام محسن نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه استان زنجان یکی از فعال‌ترین مراکز علمی بوده و سالانه برنامه‌های مختلفی توسط این مراکز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ و ترویج معارف دینی و حوزوی از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه‌های علمیه استان است، تصریح کرد: اعزام مبلغان به مناطق مختلف به منظور تبلیغ امور دینی از جمله فعالیت‌هایی است که توسط حوزه‌های علمیه انجام می‌شود.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تبلیغ امور دینی است، اضافه کرد: سالانه به مناسبت ماه مبارک رمضان تعدادی از طلاب دانشجو برای تبلیغ و ترویج معارف دینی و قرآنی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال نیز با آغاز ماه رمضان تعدادی از طلاب به شهرستان‌های استان اعزام شده‌اند، تصریح کرد: برای تبلیغ امور دینی در مناطق محروم شهرستان زنجان 35 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه استان اعزام شده‌اند.

 نصیری همچنین به اعزام 10 طلبه دانشجو به شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: تعداد مبلغان اعزامی به شهرستان ابهر نیز 17 نفر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال 22 نفر از طلاب دانشجو نیز به خدابنده اعزام شده‌اند، تصریح کرد: تعداد مبلغانی که به شهرستان ماهنشان اعزام شده‌اند، 10 نفر است.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان در ادامه از اعزام 11 مبلغ به شهرستان خرم‌دره خبر داد و گفت: همچنین تعداد طلاب اعزامی به شهرستان ایجرود نیز پنج نفر است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اعزام طلاب به مناطق مختلف تبلیغ و ترویج امور دینی و مذهبی است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طلاب با حضور در مناطق مختلف نسبت به تبیین موضوعات دینی اقدام می‌کنند.

 نصیری همچنین آموزش احکام شرعی به مردم را نیز از دیگر فعالیت‌های مبلغان در مناطق محروم اعلام کرد و گفت: تلاش می‌شود، با اعزام مبلغان اصول دینی به صورت صحیح به افراد آموزش داده شود.

انتهای پیام/73005/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول