اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

ارائه مشوق‌ها زمینه حضور صنایع را در عرصه ورزش فراهم می‌کند

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر لزوم حمایت صنایع از ورزش اشاره کرد و گفت: ارائه مشوق‌ها زمینه حضور صنایع را در عرصه ورزش فراهم می‌کند.

ارائه مشوق‌ها زمینه حضور صنایع را در عرصه ورزش فراهم می‌کند

نیما ظهیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حمایت مالی از ورزش عنصر مهمی بوده که در جهان امروز مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه علم بازاریابی در ورزش ایجاد و سبب جذب شرکت‌های بزرگ تجاری و صنعتی به این سمت شده است، خاطرنشان کرد: این مقوله سبب تبدیل شدن ورزش به یک صنعت شده است.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه امروز ورزش از یک کنش بدنی به صنعت تبدیل شده است، تصریح کرد: شرکت‌ها نیز به سرمایه‌گذاری در ورزش روی آورده‌اند و از این طریق به بازاریابی محصولات خود می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه امروز شرکت‌های تجاری و صاحبان صنایع و معادن به این نتیجه رسیده‌اند که حمایت از ورزش ابزار تبلیغاتی قدرتمندی برای کارخانه‌ها به شمار می‌رود، اضافه کرد: این امر موجب پیوند اقتصاد و ورزش شده است.

ظهیریان با بیان اینکه صاحبان صنایع و شرکت‌های تجاری ترجیح می‌دهند در ورزش‌هایی که هواداران زیاد و بینندگان جهانی داشته باشد، سرمایه‌گذاری کنند، یادآور شد: با حمایت از ورزش، آگاهی مصرف‌کنندگان از مارک و برند شرکت‌ها بیشتر می‌شود و ارزش افزوده‌ای برای آن‌ها به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه چرخه حامیان ورزش باید در همه استان‌ها ایجاد شود، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل در ایجاد این چرخه مهم هم راستا شدن تفکر مدیران ورزشی و صاحبان باشگاه‌ها و روسای هیئت‌های ورزشی با اهداف کارخانه‌ها و شرکت‌ها است.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه باید در حوزه ورزش شرایطی ایجاد شود که صاحبان صنایع به اهداف خود برسند، تصریح کرد: باشگاه‌ها نیز از توان مالی صنایع استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در استان زنجان باید یک کار اساسی در زمینه ایجاد چرخه مذکور فراهم شود، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها به عنوان حلقه مفقوده در این زمینه بسیار پررنگ است.

ظهیریان با بیان اینکه با توجه به توانمندی‌های استان زنجان در حوزه صنعت و معدن، حمایت مالی از ورزش باید فرهنگ‌سازی شود، افزود: در این فرهنگ‌سازی نیز در استان دچار مشکلاتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه می‌توان با در نظر گرفتن مزیت‌های ویژه از جمله معافیت‌های مالیاتی جذابیت حمایت مالی از ورزش را برای صنایع بالا برد، اضافه کرد: با ایجاد مشوق‌هایی همکاری مسئولان صنایع با بخش ورزشی بیشتر می‌شود.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: عدم وجود صنایع عمده در استان که نیازمند جذب مشتری باشد، از دلایل عدم حمایت مالی از حوزه ورزش است.

وی به تشکیل انجمن خیرین ورزش یار در استان اشاره کرد و گفت: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این انجمن عضو است.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول