اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان:

برای خلق حماسه اقتصادی باید از صنعت و معدن حمایت شود

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: اگر می‌خواهیم حماسه اقتصادی همانند حماسه سیاسی خلق شود باید از صنعت و معدن حمایت شود.

برای خلق حماسه اقتصادی باید از صنعت و معدن حمایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در حاشیه تجلیل از صنعتگران استان اصفهان که به بهانه روز صنعت و معدن برگزار شد، با اشاره به حمایت همه جانبه از حماسه اقتصادی اظهار کرد: اگر بخواهیم حماسه اقتصادی همانند حماسه سیاسی پرطمطراق شود باید حمایت همه جانبه از صنعت و معدن صورت گیرد.

وی ادامه داد: در شهری که دارای این همه ظرفیت بالقوه است نباید اینقدر شرایط برای فعالان صنعتی و اقتصادی سخت باشد.

رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان تصریح کرد: چرا سرمایه‌گذاران به خاطر بدهی اندک به بانک‌ها از سفر خارجی محروم هستند و آیا وجود سرمایه‌گذار بیشتر ارزش دارد یا سرمایه آن.

*عینک بدبینی مسئولان برای ادای سهم اصفهان

سهل‌آبادی با تاکید بر اینکه در حق اصفهان ظلم مضاعفی شده است، گفت: دولت هشتم و نهم همیشه اصفهان را با عینک بدبینی نگاه می‌کرد و این شهر را برخوردار می‌دید و از داشتن بسیاری از امکانات و بودجه‌ها اصفهان را محروم می‌دانست.

وی افزود: اصفهان همیشه بیشترین مالیات را می‌دهد و کم‌ترین بودجه را می‌گیرد در حالی‌که بیشترین میزبانی را از صنایع دارد.

*ظرفیت‌های اقتصادی در کنار تهدیدات شکل می‌گیرد

در ادامه این مراسم استاندار اصفهان نیز به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه اصفهان استانی بزرگ با ظرفیت‌های بزرگ است، اظهار کرد: اصفهان با توجه به ظرفیت‌های مادی و معنوی که دارد قابل تعریف است، سرمایه‌های بزرگی که در استان وجود دارد فرصتی برای کار و تلاش بیشتر است.

علیرضا ذاکراصفهانی ادامه داد: در کنار این ظرفیت‌ها تهدیداتی را در استان مشاهده می‌کنیم که عمده‌ترین آنها خشکسالی و مباحث زیست محیطی است که در آب، خاک و هوا متصور است.

وی با اذعان بر اینکه برای حل مشکلاتی از این قبیل کلیه معاونت‌ها بسیج شده‌اند، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی صرفا باید معاونت برنامه‌ریزی و بودجه استانداری وارد عمل شود در حالی که می‌بینیم اکثر معاونت‌ها برای حل این معضل بسیج شده‌اند و در حال فعالیت هستند زیرا برای ما بیش از همه منافع مردم مهم است.

انتهای پیام/63015/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول