اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

ضرورت رفع مشکلات صنعتگران البرزی

استاندار البرز بر رفع مشکلات صنعتگران استان البرز تأکید کرد.

ضرورت رفع مشکلات صنعتگران البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، اصغر عربیان با اشاره به وجود شهرک‌های صنعتی ساوجبلاغ و بهارستان کرج اظهار داشت: در این کارخانه و شهرک صنعتی چرخ‌های صنعت خودرو به دستان خودکفای کارگران بومی استان می‌چرخد و تنها کارخانه‌ای است که خط آن با تولید قطعات موتور خودروهای کشاورزی اعم از تریلر، تراکتور کمرشکن و ماشین‌آلات کشاورزی رونق دارد و کاملاً خودکفا است.

استاندار البرز در جریان این بازدید مسائل و دغدغه‌های موجود صنعتگران این بخش را از نزدیک مورد بررسی و مشاهده میدانی قرار داد.

در ادامه این بازید معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز نیز طی سخنانی گفت: قطعه‌سازان صنعت خودرو در واگویه مشکلات، کلی‌گویی نکنند.

امیر یزدی بر ضرورت بیان شفاف و صریح صنعتگران و قطعه‌سازان صنعت خودرو تأکید کرد و افزود: فعالان این عرصه باید مسائل و دغدغه‌های خود را صریح بیان کنند و از اعلام موانع موجود واهمه‌ای نداشته باشند.

وی ادامه داد: مشکلات قطعه‌سازان با کلی‌گویی‌ها حل نمی‌شود و نتیجه‌ای نیز حاصل نخواهد شد، در این بین لازم است که قطعه‌سازان خودرو و خودروسازان روشن و صریح طرح مشکل نماید.

یزدی گفت: نماینده عالی دولت در استان مادامی که در جریان مسائل و مشکلات صنعتگران باشند می‌توانند موانع موجود را به دولت اعلام کنند و راهکار عملیاتی بیندیشند.

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول