اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی ‏فقیه در استان سمنان:

صنعت برق در خلق حماسه اقتصادی پیشگام شود

نماینده ولی ‏فقیه در استان سمنان گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، صنعت برق در خلق حماسه اقتصادی پیشگام شود.

صنعت برق در خلق حماسه اقتصادی پیشگام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان، سرپرست شرکت برق منطقه‏ای سمنان به همراه معاونان و مدیران این شرکت و مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان با نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار و گفت‏وگو کرد.

نماینده ولی ‏فقیه در استان سمنان در این دیدار با اشاره به دو مسئولیت مهم بندگان در جهان هستی اظهار داشت: بنا به فرمایشات ائمه اطهار (ع)، خداوند دو مسئولیت مهم و اساسی به انسان‏ها واگذار کرده که نخستین آن بندگی کردن در برابر خداوند و سپس خدمت‏رساندن به بندگان الهی است.

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی جهت اظهار بندگی و تمرین کردن در این مسیر دانست و افزود: رمضان ماه دور شدن از هوی و هوس‏ها و پالایش از همه آلودگی‏های باطنی است.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان با گرامیداشت یاد مدیرعامل فقید شرکت برق منطقه‏ای سمنان، زنده‏یاد حسن مسلمی، از تلاش و خدمات ارزشمند مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان اظهار تشکر کرد و گفت: شرکت برق منطقه‏ای سمنان یکی از سازمان‏های ممتاز در استان است که خدمات بسیار مهم و خوبی را به هم‏استانی‏ها ارائه می‏کند.   

شاهچراغی با بیان وظیفه متقابل مسئولین و مردم اظهار داشت: وظیفه مسئولین خدمت‏رسانی به آحاد جامعه و مردم است و در مقابل مردم نیز باید نسبت به این خدمات، صرفه‏جویی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

نماینده ولی‏فقیه در استان، توجه به مشکلات مردم را از مهم‏ترین وظایف مسئولین برشمرد و افزود: در کارها همواره منفعت مردم را به منفعت خود ترجیح بدهیم.

وی خطاب به مسئولین و مدیران اظهار داشت: کارکنان، زیرمجموعه شما همانند پر و بال شما هستند که به واسطه آنان شما توان پرواز و اوج‏گرفتن را دارید؛ از این رو، باید در غم‏ها و شادی‏های آنان در کنارشان بوده و تا آنجا که قانون اجازه می‏دهد در رفع نیازها و مشکلاتشان بکوشید.

قدرت‏الله قنبری، مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان نیز شرکت برق منطقه‏ای سمنان را یکی از شرکت‏های موفق در فعالیت‏های فرهنگی و دینی و مذهبی برشمرد و گفت: مدیران و شرکت برق منطقه‏ای سمنان به همان مقدار که به ماموریت تخصصی خود اهمیت می‏دهند، به همان میزان در فعالیت‏های فرهنگی و دینی و مذهبی در سطح شرکت فعال هستند. 

وی احراز رتبه برتر شرکت برق منطقه‏ای سمنان در بخش فرهنگی از بین شرکت‏های صنعت برق کشور در سال 91 را نشان اهتمام مدیران و کارکنان این شرکت در مسائل دینی و فرهنگی دانست.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان، سرپرست این شرکت را از مسئولین خدوم و متخصص در صنعت برق برشمرد و برای وی در پیشبرد اهداف صنعت برق آرزوی موفقیت کرد.

سیدعلی‏اکبر صباغ، سرپرست شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز با اشاره به ماموریت این شرکت در بخش‏های تولید، انتقال و فوق توزیع برق افزود: با برنامه‏ریزی‏های دراز مدت، زیرساخت‏های لازم در توسعه انرژی برق در استان به انجام رسیده است و یکی از استان‏های نمونه در صنعت برق در سطح کشور هستیم.

صباغ با اعلام آمادگی این شرکت در واگذاری متقاضیان انرژی برق به تمامی مشترکین و صنایع سنگین افزود: توصیه به رعایت الگوی مصرف و صرفه‏جوئی در بخش انرژی برق از طریق تریبون‏های نمازجمعه می‏تواند در برقراری بهتر و سریع‏تر برقی مطمئن و پایدار در استان کمک کند.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول