اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

طراحی سایت دو منظوره خانه صنعت گیلان

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: سایت دومنظوره خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان برای اعلام مشکلات واحدها به صورت الکترونیکی طراحی شده است.

طراحی سایت دو منظوره خانه صنعت گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید عبدالغفار نجفی صبح امروز در جمع فعالان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: بعضی از مهم‌ترین وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت به خانه صنعت ایران تفویض شده است.

وی به ارائه خدمات خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان در دو بخش تسهیلات و ارائه خدمات به واحدهای عضو اشاره کرد و افزود: خانه مذکور در بخش تسهیلات پس از دریافت درخواست از واحدهای صنعتی و معدنی عضو و اولویت‌بندی آنها را به بانک‌ها و اداره‌های دارایی، تامین اجتماعی، محیط زیست و ... ارائه می‌کند.

نجفی با بیان اینکه خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان درخواست متقاضیان تسهیلات را در جلسه‌های سازمان مربوطه عنوان می‌کند، تصریح کرد: اگر در جلسه مذکور مشکل تسهیلات واحدها برطرف نشود خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان آن را از طریق جلسه‌های شورای گفت‌وگوی استان پیگیری می‌کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان از صدور کارت عضویت الکترونیکی برای اعضا خبر داد و بیان کرد: برگزاری جلسه‌ها، همایش‌های کشوری و استانی برای آشنایی بیشتر واحدهای صنعتی با قوانین و مقررات حوزه صنعت از وظایف خانه مذکور است.

وی با اشاره به طراحی سایت دو منظوره اعلام مشکلات واحدها به صورت الکترونیکی، اذعان کرد: سایت مذکور کد رهگیری به منظور پیگیری درخواست‌ها و ارتباط خانه‌های صنعت استان‌ها با همدیگر را صادر می‌کند.

نجفی معرفی نمایندگان بخش خصوصی در کمیسیون کارگروه‌های صندوق توسعه ملی، کمیسیون حل اختلاف بدوی، تجدید نظر دارایی و تعاون، کار و امور اجتماعی و همچنین کارگروه ستاد تسهیلات بانکی به منظور حمایت موثرتر از حقوق متقاضی را از وظایف خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان عنوان کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان به تشکیل صندوق ضمانت و اعلام فرصت‌های مناسب به سرمایه‌گذاران به منظور احداث واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: کمک به تامین مواد اولیه و فروش کالای تولیدی واحدها از جمله فعالیت‌های خانه مذکور در بخش ارائه خدمات است.

وی صدور مجوزها را از مهم‌ترین اختیارات تفویض شده به خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان دانست و خاطرنشان کرد: انجام مطالعات استانی و کشوری، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری و همچنین چیدمان و آمایش طرح‌های تولیدی و صادراتی از اختیارات تفویض شده به خانه مذکور است.

نجفی از شناسایی واحدهای تولیدی بدون پروانه بهره‌برداری در استان خبر داد و اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان اخذ مجوز و انجام اقدام‌های لازم به منظور صدور جواز تاسیس، صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری واحدهای مذکور تا مرحله امضا توسط رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/84001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول