اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یوسفی در گفت‌وگو با فارس:

اعضای کادر فنی فوتبال پیام صنعت مشخص شدند

سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت آمل گفت: اعضای کادر فنی تیم فوتبال پیام صنعت مشخص شدند.

اعضای کادر فنی فوتبال پیام صنعت مشخص شدند

میثم یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل درباره آخرین وضعیت کادر فنی این تیم حاضر در لیگ دسته دو کشور اظهار داشت: بعد از نتایج بسیار خوبی که سال گذشته در لیگ دسته سوم فوتبال کشور کسب کردیم و با افتخار به لیگ دسته دو صعود کردیم مسئولان باشگاه سعی کردند کادر فنی فعلی را حفظ کنند.

وی افزود: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در جلسات متعدد به این نتیجه رسیدند تا کادر فنی قبل با قدرت به کار خود ادامه داده و دو یا سه نفر از پیشکسوتان و افراد باتجربه فوتبالی به این جمع اضافه شوند تا بتوانیم با قدرت بیشتری از اعتبار فوتبال این شهرستان دفاع کنیم.

یوسفی با اشاره به اعضای کادر فنی یادآور شد: حسین ولی‌نژاد به عنوان سرمربی همانند سال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد، رضا حاج اسبویی، محمود محمودی و منصور سعیدی مربیان تیم هستند و جمشید رمضانی نیز مربی بدنساز است.

مدیر اجرایی و سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت آمل اضافه کرد: محمود سورتیچی پیشکسوت فوتبال شمال کشور نیز به عنوان مدیر فنی پیام صنعت به همراه حسین قزلسفلو عضو هیئت مدیره تیم از لحاظ فنی به سرمربی مشاوره می‌دهند.

یوسفی درباره اعضای هیئت مدیره پیام صنعت خاطرنشان کرد: هیئت مدیره این تیم نیز همانند سال گذشته بوده که در آن جعفر هندویی رئیس هیئت مدیره، عیسی افشنگ مدیرعامل، حامد اندیکلایی، احسان محبوبی، اکبر حق‌شناس و حسین قزلسفلو عضو و سهام‌دار هستند که ناصر اسماعیلی و ماشالله توکلی نیز در کنار تیم به اعضای هیئت مدیره کمک می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تیم پیام صنعت بتواند با حمایت مردم و مسئولان همانند سال‌ گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و با دفاع از اعتبار فوتبال آمل به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول