اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات چند جانبه البرز

دوومیدانی‌کاران قزوینی 4 نشان رنگارنگ را از آن خود کردند

دوومیدانی‌کاران قزوینی در مرحله نخست مسابقات چند جانبه البرز، چهار نشان رنگارنگ این مسابقات را از آن خود کردند.

دوومیدانی‌کاران قزوینی 4 نشان رنگارنگ را از آن خود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم دوومیدانی قزوین در این مسابقات که تحت عنوان (جام سرداران شهدای کرج) برگزار شد در نهایت موفق شد دو نشان قهرمانی، یک عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی را از آن خود کند.

امیرحسین خمسه و نصرالله رستمی دو دونده قزوینی بودند که در این مسابقات به ترتیب عنوان‌های قهرمانی را برای تیم دوومیدانی استان قزوین به ارمغان آوردند.

در این رقابت‌ها خمسه در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد 50 متر و 15 سانتی‌متر بالاتر از رقیبان بر سکوی نخست ایستاد و رستمی نیز در دوی پنج هزار متر با ثبت زمان 23 دقیقه و 16 ثانیه عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

امیر طاهرخانی دیگر دونده این استان در این مسابقات نیز در ماده یک هزار و 500 متر موفق شد با کسب عنوان نایب‌قهرمانی مدال نقره را از آن خود کند.

اما مهدی رحمانی دیگر دوومیدانی‌کار حاضر در این مسابقات بود که با ثبت رکورد 16 متر و شش سانتی‌متر در ماده پرش طول عنوان سومی این مسابقات را به دست آورد.

البته در این رقابت‌ها دوندگان استان قزوین می‌توانستند دو مدال برنز دیگر را هم به دست آورند که این امر محقق نشد به‌طوری که مهدی جان‌محمدی در بخش یک هزار و 500 متر و سعید آقالر در 400 متر با اختلافی اندک نسبت به رقیبان عنوان‌های چهارمی را به خود اختصاص دادند.

رشته دوومیدانی نیز در روزهای گذشته پر‌ کار بود به‌طوری که رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی منطقه یک نونهالان کشور در قزوین برگزار شد که در نهایت ورزشکاران استان قزوین موفق شدند با گرفتن یک مدال طلا و سه نشان برنز عنوان چهارمی این مسابقات را از آن خود کنند.

اعزام تیم دوومیدانی بانوان قزوین به مسابقات قهرمانی بسیج کشور نیز از جمله اعزام‌های تیمی بود که محقق شد و تیم دوومیدانی بانوان این استان با ترکیب هشت ورزشکار عازم ارومیه محل برگزاری این رقابت‌ها شد تا در ماده‌های مختلف با رقیبان پیکار کند.

انتهای پیام/77004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول