اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم:

دو و میدانی کاران نونهال قمی در مسابقات قهرمانی کشور گل کاشتند

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: عملکرد دو و میدانی کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور کم نظیر بود و آنها با کسب بیشترین مدال در جدال با تیم‌های مطرح کشور گل کاشتند.

دو و میدانی کاران نونهال قمی در مسابقات قهرمانی کشور گل کاشتند

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: به واقع کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی در جدال با تیم‌هایی همچون تهران، سمنان، مرکزی و البرز که امکانات بسیار خوبی در رشته دو و میدانی دارند کار سختی بود اما نونهالان آینده‌دار دو و میدانی قم نشان دادند که چقدر توانمند و مستعد هستند و می‌توانند افتخار آفرین باشند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه فدراسیون دو و میدانی، پیکارهای دو و میدانی قهرمانی کشور به میزبانی تهران به انجام رسید و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی نونهالان کشور، شش تیم تهران، قم، مرکزی، یزد، البرز و سمنان روز جمعه چهاردهم تیرماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اکرمی با بیان اینکه هشت دو و میدانی کار قمی در مواد مختلف این دوره از مسابقات با حریفان خود به رقابت پرداختند، بیان داشت: این رقابت‌ها در 9 ماده 100 متر، 400 متر، 100 متر مانع، 800 متر و سه هزار متر به انجام رسید.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: در این رقابت‌ها محمدرضا فریدی در مواد 400 متر طلا گرفت و در پرش ارتفاع به مقام نایب قهرمانی رسید، ضمن اینکه حسن شکری نیز به طلای این رقابت‌ها دست پیدا کرد و حمیدرضا حلاجیان در 100 متر به مقام نخست دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: رضا توانگری نقره 800 متر را به خود اختصاص داد، در حالی که محمد باقری در سه هزار متر صاحب نشان طلا شد، حمیدرضا حلاجیان طلا و محمدرضا فریدی نقره پرش ارتفاع را به دست آوردند و مصطفی حسینی طلا و حسن شکری برنز پرتاب دیسک را کسب کردند.

اکرمی یادآور شد: در پایان این دوره از مسابقات و در خاتمه جدال شش مدعی کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن مدال از این پیکارها، تیم قم با کسب شش نشان طلا، دو نقره و دو برنز و کسب 66 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان رده بندی تیمی شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اظهار داشت: بعد از تیم قم که با کسب 66 امتیاز رتبه نخست تیمی را به خود اختصاص داد، تیم البرز با کسب 49 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه عنوان سوم تیمی با 42 امتیاز به تیم تهران رسید و بدین ترتیب قم جشن قهرمانی گرفت.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول