اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی گلستان:

دوومیدانی‎کاران نونهال گلستان نایب قهرمان شدند

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان گفت: تیم دوومیدانی‎ نونهالان پسر گلستان نایب قهرمان شدند.

دوومیدانی‎کاران نونهال گلستان نایب قهرمان شدند

سیدوحیدرضا میرا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تیم دوومیدانی‎ نونهالان پسر گلستان از سری مسابقات منطقه‎ای که در شهر نیشابور برگزار شد با کسب 51 امتیاز نایب قهرمان این مسابقات شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات تیم دوومیدانی‎ نونهالان پسر خراسان‎رضوی با 61 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم دوومیدانی‎ نونهالان پسر مازندران با کسب 33 امتیاز عنوان سومی را به دست آورد.

کسب 3 مقام اولی و 3 مقام دومی و 2 مقام سومی از سوی گلستان

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان خاطرنشان کرد: تیم دوومیدانی‎ نونهالان پسر این استان در این دوره از مسابقات سه مقام اولی، سه مقام دومی و دو مقام سومی در رشته‎های دوی 800 متر و پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، دوی 100 متر با مانع، پرش طول و پرتاب دیسک را کسب کرد.

میرا ادامه داد: فرامرز قره‎ارکلی مقام نخست دوی 800 متر و پرش ارتفاع، سیدعلیرضا حسینی مقام نخست در ماده پرتاب وزنه، مهران چوکه مقام نخست در ماده پرتاب نیزه، حسین زیتونلی مقام دوم در ماده 100 متر با مانع و پرش طول، رایان مشرفی مقام دوم در ماده پرش ارتفاع و محمدرضا غیادی مقام سوم در ماده پرتاب دیسک را به دست آوردند.

وی در خصوص سطح این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در چهار منطقه کشور برگزار می‌شود که در منطقه خراسان که تیم گلستان نایب قهرمان شد رکودهای به دست آورده این مسابقات بیشتر از دیگر مناطق بوده است و این نشان‌دهنده حضور ورزشکاران بهتر این مسابقات می‌باشد.

درخشش دوندگان گلستانی در مسابقات آسیایی

وی اضافه کرد: دو نفر از قهرمانان دوومیدانی استان گلستان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا که در شهر پونای هند برگزار شد و در معیت تیم ملی به نام‎های عبدالجلیل توماج در ماده دهگانه حائز مقام چهارم آسیا و رضا مقدم در پرتاب چکش به مقام هفتم دست یافت.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان گفت: کسب مقام چهارم توسط عبدالجلیل توماج جوان 24 ساله گلستانی در شرایطی انجام شد که هادی سپرزاد رکوددار این ماده در کشور و دونده مدال طلای بازی‎های قهرمانی آسیا در سال 2011 در کوبه ژاپن به مقام دهم آسیا در این مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/2307/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول