اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های منطقه یک کشور

تیم دو و میدانی گیلان عنوان قهرمانی را تصاحب کرد

در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نونهالان منطقه یک کشور تیم دو و میدانی گیلان عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

تیم دو و میدانی گیلان عنوان قهرمانی را تصاحب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نونهالان منطقه یک کشور که صبح امروز با حضور 64 ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان، اردبیل و قزوین در سالن معلم برگزار شد، در پایان این دو و میدانی‌کاران تیم گیلان بودند که با کسب 59 امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را تصاحب کردند.

تیم اردبیل هم با کسب 49 امتیاز بر سکوی دومی این مسابقات ایستاد و تیم زنجان نیز با کسب 45 امتیاز سکوی سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

اما دو و میدانی‌کاران قزوینی در جریان این رقابت‌ها با کسب یک عنوان قهرمانی و سه عنوان سومی در نهایت با کسب 37 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

در این مسابقات که در 10 ماده برگزار شد، در بخش 100 متر این مسابقات احمد باجلان دو و میدانی‌کار شایسته استان با زمان 11 ثانیه و 68 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، امیرحسین خوش‌قدم از گیلان با زمان 11 ثانیه و 83 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و رضا فتح الله‌زاده از آذربایجان شرقی با زمان 11 ثانیه و 97 صدم ثانیه عنوان سومی را به دست آورد.

در ماده 400 متر محمدعلی طهماسبی‌وند از اردبیل با زمان 52 ثانیه و 46 صدم ثانیه بر سکوی نخست ایستاد، یاسر عابدینی با زمان 55 ثانیه و 16 صدم ثانیه عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و امیرحسین نبات‌پور با زمان 55 ثانیه و 81 صدم ثانیه سوم شد.

حسن اسلامی در ماده 800 متر نیز با زمان دو دقیقه و 19 ثانیه و 78 صدم ثانیه بر سکوی نخست ایستاد، احمد یعقوبی با زمان دو دقیقه و 20 ثانیه و 71 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و مهدی گنجی با کسب مدت زمان دو دقیقه و 32 ثانیه و 26 صدم ثانیه سوم شد.

اما در ماده 3000 متر این دوره از رقابت‌ها سامان لالانی از آذربایجان شرقی با زمان 10 دقیقه و 13 ثانیه و 91 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را به دست آورد، عادل غنم‌پور از گیلان با زمان 10 دقیقه و 20 ثانیه و 71 صدم ثانیه دوم شد و مصطفی محمدبیگی از زنجان سوم شد.

فرید پیرزاد دو و میدانی‌کار استان اردبیل هم در ماده 100 متر با مانع با مدت زمان 13 ثانیه و 68 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، محمد دویران فرد از زنجان با 14 ثانیه و 80 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و پوریا دورانگرد از استان گیلان هم با 15 ثانیه و 62 صدم ثانیه سکوی سومی را به خود اختصاص داد.

در ماده پرش طول این مسابقات فرید رومی از اردبیل با پرشی به طول پنج متر و 43 سانتیمتر عنوان قهرمانی را کسب کرد، نیما رضایی مقدم از زنجان با پنج متر و 68 سانتیمتر دوم شد و احمد باجلان از قزوین نیز با پنج متر و 9 سانتیمتر سوم شد.

حسین سلطانی ورزشکار زنجانی نیز در بخش پرش ارتفاع با پرشی به طول یک متر و 65 سانتیمتر عنوان قهرمانی را به دست آورد، فرید پیرزاد از اردبیل با یک متر و 26 سانتیمتر دوم شد و محمد امین جمشید بیگی از قزوین نیز با یک متر و 55 سانتیمتر سوم شد.

در ماده پرتاب وزنه این رقابت‌ها نیز علیرضا قاسمی از اردبیل با 10 متر و 26 سانتیمتر نایب قهرمان شد و پوریا دوران فرد از گیلان نیز با پرتابی به طول 9 متر و 73 سانتیمتر سوم شد.

محمود منصوری ورزشکار اردبیلی نیز دیسک را 61 متر و 27 سانتیمتر پرتاب کرد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، محمدرضا سلطانی از گیلان با 27 متر و 30 سانتیمتر دوم شد و نیما رضایی مقدم با 21 متر و 28 سانتیمتر سوم شد.

اما در ماده پرتاب نیزه این مسابقات نیز علی نیکخو از استان اردبیل با پرتابی به طول 38 متر و 63 سانتیمتر قهرمان شد، سعید کلانتری از گیلان با 36 متر و 35 سانتیمتر دوم شد و سجاد اکبری دیگر ورزشکار گیلانی با پرتابی به طول 30 متر و شش سانتیمتر عنوان سومی را تصاحب کرد.

انتهای پیام/77004/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول