اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی خبر داد

قهرمانی خراسان‎رضوی در مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه‎ای کشور

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی گفت: خراسان‎رضوی در مسابقات دو و میدانی نونهالان پسر منطقه‎ای کشور با کسب بیشترین مدال، قهرمان شد.

قهرمانی خراسان‎رضوی در مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه‎ای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدرضا خوش‌باطن ظهر امروز پس از پایان مسابقات نونهالان منطقه‎ای کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه‎ای کشور 14 تیرماه با حضور پنج استان در ورزشگاه تختی نیشابور با معرفی تیم‎ها و نفرات برتر به پایان رسید.

وی افزود: در پایان این دور از رقابت‎ها تیم‎های خراسان‎رضوی، گلستان و مازندران در بخش تیمی به مقام‎های نخست تا سوم دست یافتند.

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: در تیم خراسان‎رضوی که هدایت آن را فریدون آزموده بر عهده داشت در مواد 100 متر امیررضا صدیقی، 400 متر رسول عزیزآبادی، 300 متر امیرحسین صفری، 100 متر با مانع حسین قدیری، پرش ارتفاع داوود خوشبخت و پرتاب دیسک مصطفی مرتضی‏نیا به مدال طلا دست یافتند.

خوش باطن افزود: همچنین رضا برغمدی در ماده 800 متر و پرش طول، حسین قدیری در پرتاب وزنه و سجاد زارع در پرتاب دیسک مدال نقره گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: رسول عزیزآبادی از تیم خراسان‎رضوی در ماده پرتاب نیزه مدال برنز را کسب کرد.

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی گفت: در این دوره از رقابت‏ها که به صورت منطقه‎ای و مرحله‎ای برگزار شد، تیم‎های خراسان‎رضوی، گلستان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با 40 ورزشکار حضور داشتند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول