اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش وزن کالاهای صادراتی از گمرک خوی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: سه ماه نخست سال جاری وزن کالاهای صادراتی از گمرک خوی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافت.

افزایش وزن کالاهای صادراتی از گمرک خوی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ارزش دلاری صادرات گمرک خوی، اظهار داشت: ارزش کالاهای صادراتی از گمرک خوی در سه ماه نخست سال جاری 3 میلیون و 823 هزار و 987 دلار برآورد می‌شود.

وی با اشاره به کاهش ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرک خوی در سه ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: سه ماه نخست سال گذشته نزدیک به 10 هزار تن کالا به ارزش 4 میلیون و 692 هزار دلار از این گمرک صادر شد.

سیداحمدی به افزایش وزن کالاهای صادراتی از گمرک خوی اشاره کرد و گفت: سه ماه نخست سال جاری وزن کالاهای صادراتی از این گمرک نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافت.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرک خوی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش داشت.

میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از گمرک خوی در سه ماه نخست سال جاری 314 دلار است.

سیداحمدی به میزان صادرات کالا از بازارچه رازی خوی اشاره کرد و ابراز داشت: سه ماه نخست سال جاری هشت هزار و 555 تن کالا به ارزش 3 میلیون و 979 هزار و 51 دلار از این بازارچه به خارج از کشور صادر شد.

وی ادامه داد: صادرات کالا از بازارچه رازی در مدت زمان مشابه سال گذشته 4 هزار و 399 تن به ارزش یک میلیون و 383 هزار و 333 دلار است.

انتهای پیام/61010/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول