اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی گیلان:

صادرات از مالیات معاف شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان با بیان اینکه اخذ مالیات نقطه قوت صادرات را به منفی تبدیل می‌کند گفت: صادرات از اخذ مالیات معاف شود.

صادرات از مالیات معاف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان صبح امروز در جمع فعالان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: سال گذشته ساماندهی چای از امور خوبی بوده که انجام شده و اخذ عوارض صادرات این محصول مشخص شده است.

وی بر ایجاد توسعه و رونق اقتصادی در بخش صنعت و معدن تاکید کرد و افزود: انتظارهای مقام معظم رهبری در بخش مذکور برآورده نشده است.

تیزهوش تابان با بیان اینکه بخش صنعت و معدن 25 درصد تولید ناخالص داخلی را به عهده دارد، تصریح کرد: 30 درصد اشتغال کشور به عهده بخش صنعت و معدن است و این امر مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حماسه سیاسی در 24 خرداد امسال رخ داد و مردم با حضوری پر شکوه به دنیا نشان دادند پای صندوق‌های رای حاضر هستند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی به منظور تحقق حماسه اقتصادی، بیان کرد: کشور نیازمند تولید است.

تیزهوش تابان تولید را قلب تپنده و نیروی محرکه کشور توصیف کرد و یادآور شد: اصناف در خلق حماسه اقتصادی حائز اهمیت هستند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه اصناف می‌توانند همکاری نزدیکی با تولید و توزیع در کشور داشته باشند، اذعان کرد: هماهنگی لازم هنوز بین تولید و توزیع ایجاد نشده است.

وی صادرات غیر نفتی را از نکته‌های ضروری خواند و اظهار کرد: مقام معظم رهبری و بزرگان اقتصاد بر صادرات غیر نفتی تاکید دارند و این امر می‌تواند مشکلات ارزی کشور را برطرف کند.

تیزهوش تابان خواستار حذف قوانین اعمال شده در تحریم‌ها در امر صادرات شد و خاطرنشان کرد: برنامه پنجم توسعه کشور به صراحت اعلام کرده صادرات از مالیات معاف است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گیلان تصریح کرد: مالیات نقطه قوت صادرات را به منفی تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول