اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس اعلام کرد

حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران پایانه صادراتی جنوب کرمان

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مسئولان جنوب کرمان آمادگی دارند که از سرمایه‌گذاران راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی جنوب کرمان حمایت همه‌جانبه کنند.

حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران پایانه صادراتی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی جنوب کرمان در عنبرآباد اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تمام مسئولان جنوب کرمان آمادگی دارند که از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت همه‌جانبه کنند.

وی افزود: نقاط مختلفی در این زمینه در نظر است و سرمایه‌گذاران باید ببینند و نقاط مورد نظر را انتخاب کنند.

محمد هدایت نماینده شرکت سرمایه‌گذاری پایانه صادراتی محصولات کشاورزی جنوب کرمان نیز بیان داشت: وجود محصولات باغی و زراعی در جنوب استان از نظر کیفی و کمی مورد توجه است.

وی گفت: منابع مالی مهم‌تر از منابع انسانی است و حضور مشاوران در طرح‌های سرمایه‌گذاری نقش بسزایی دارد که این شرکت توجه ویژه‌ای به آن دارد.

ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد نیز عنوان کرد: محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان از لحاظ کمی و کیفی قابل افزایش است و شتاب در اجرای کار با هماهنگی مدیران مورد توجه است.

وی تصریح کرد: مدیران با تمام وجود از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف حمایت می‌کنند و آمادگی کامل دارند تا پایانه صادراتی با سرمایه‌گذاری در محدوده حد فاصل شهرستان‌های جنوبی محقق و از مزیت‌ همه شهرستان‌ها استفاده شود.

مشایخی خاطر نشان کرد: زمین مورد نیاز طرح با آمادگی کامل در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد و همه دستگاه‌ها همکاری مورد نیاز را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/80005/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول