اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بردسکن در مجلس خبر داد

ارزآوری با صادرات فرش دستباف در بردسکن

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بردسکن با بافت 3 هزار مترمربع فرش، ارزآوری خوبی از محل صادرات به کشورهای منطقه داشته است.

ارزآوری با صادرات فرش دستباف در بردسکن

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار داشت: فرش از جایگاه ممتازی برخوردار است و این صنعت می‎تواند در ارزآوری برای کشور نقش به ‎سزایی داشته باشد.

وی افزود: شهرستان بردسکن با بافت 3 هزار متر مربع فرش، ارزآوری خوبی از محل صادرات فرش این شهرستان و بخش انابد به کشورهای منطقه داشته است.

اسماعیل نیا گفت: فرش در منطقه بردسکن با نقشه‏های لچک ترنج و افشان بافته می‎شود که در بین تجار فرش از شناخت لازم برخوردار است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی از در اختیار داشتن پنج غرفه در میادین میوه و تره‎بار شهرداری تهران برای فروش محصولات این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: در این غرفه‎ها به‎ صورت مستقیم محصولات شهرستان‎های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد به ‎فروش می‎رسد و این شهرستان نقش اساسی در قیمت محصولاتی از جمله کشمش، انار، پسته و زعفران دارد.

انتهای پیام/70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول