اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

برگزاری هزار همایش نماز، عفاف و حجاب در زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری هزار همایش نماز، عفاف و حجاب در استان خبر داد.

برگزاری هزار همایش نماز، عفاف و حجاب در زنجان

سعید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با فعال‌تر شدن ستاد ائمه جمعه استان و با توجه به اهمیت و جایگاه نماز جمعه در حال حاضر در 14 شهر زنجان نماز جمعه برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه هشت شهر استان زنجان در دولت‌های نهم و دهم در برپایی نماز جمعه موفق شده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه نماز جمعه اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری مسابقات و کارگاه‌های آموزشی در استان خبر داد و افزود: همایش‌ها و دوره‌های مختلف قرآنی در زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 34 هزار و 654 مسابقه عمومی کتابخوانی در زنجان خبر داد و افزود: 16 هزار و 203 نفر در مسابقه مکاتبه‌ای نماز شرکت کرده‌اند.

*برگزاری 64 هزار نشست نماز در زنجان

ناصری با اشاره به برگزاری 64 هزار و 763 نشست دانش‌آموزی با موضوع نماز در استان زنجان یادآور شد: 21 هزار و 824 نشست خانواده با موضوع نماز برگزار شده است.

وی ادامه داد: 205 مسابقه تألیف کتاب در هشت سال گذشته در استان زنجان برگزار شده است.

رئیس ستاد اقامه استان زنجان از آموزش 120 مدرس آموزش خانواده خبر داد و گفت: 397 نفر آموزش‌های ویژه مربیان مهدهای کودک را اخذ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای 529 نفر از مروجان فرهنگ نماز دوره آموزشی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: 34 هزار و 654 نفر نیز در مسابقه‌های عمومی کتابخوانی این نهاد شرکت کرده‌اند.

*برگزاری نماز شایستگان در زنجان

ناصری از برگزاری دوره نماز شایستگان برای 260 نفر خبر داد و گفت: دوره آموزشی مفتاح در قالب کارگاه آموزشی ائمه جماعات و مربیان پرورشی مدارس برای یک‌هزار و 194 نفر برگزار شده است.

وی با اشاره به تولید 20 انیمیشن با موضوع آموزش نماز به کودکان تصریح کرد: تهیه بسته‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان فعال در نماز مساجد از دیگر اقدامات این نهاد محسوب می‌‌شود.

رئیس ستاد اقامه استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی طرح معراج برای 23 نفر خبر داد و افزود: دوره آموزشی یاوران نماز نیز برای 900 نفر برگزار شده است.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول