اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز همدان خبر داد

آمادگی همدان برای حضور در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز همدان گفت: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز، سبک زندگی و سلامت اقتصادی در خرم‌آباد برگزار می‌شود که همدان نیز خود را برای حضور مهیا می‌کند.

آمادگی همدان برای حضور در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز

حسن کرمی‌نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز که در 13 و 14 شهریور ماه برگزار می‌شود، افزود: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز، سبک زندگی و سلامت اقتصادی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا در همدان نیز کارگروه‌هایی با حضور دستگاه‌های ذیربط به بحث و تبادل نظر در پنج موضوع می‌پردازند، به طوری که در ابتدا طرح موضوع شده و به دنبال آن دستگاه‌های مرتبط برای حل مشکلات مشخص می‌شوند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان بیان داشت: تاکنون سه موضوع از موضوعات کارگروه در ستاد اقامه نماز و استانداری همدان بررسی شده و دو موضوع نیز قرار است که در استانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بررسی شود.

وی اضافه کرد: راهکارهای تبلیغ و ترویج تقلید احکام دینی در خانواده‌‌ها از طریق نمازگزاران، روش‌های تبلیغ و ترویج معیشت حلال با رویکرد پرداخت خمس، زکات، انفاق و صدقات و راهکارهای اصلاح الگوی مصرف در خانواده ایرانی و پرهیز از اسراف، اغراق و تجمل‌گرایی سه موضوعی است که در کارگروه بررسی شده است.

کرمی‌نور با اشاره به دو موضوعی که در استانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی می‌شود، یادآور شد: چگونگی استفاده از رسانه‌های مکتوب دیداری و شنیداری به ویژه رسانه ملی در تبیین نقش‌ نماز در سبک زندگی اسلامی و بررسی راهکارهای ارتقای نقش دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در معرفی ارتباط اقامه نماز و سلامت اقتصادی دو موضوعی است که باید با بررسی مشکلات مشخص و به دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع شود.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول