اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور منتخب

اجلاس سراسری نماز در لرستان برگزار می‎شود

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‎های لرستان گفت: شهریور امسال اجلاس سراسری نماز در لرستان برگزار می‎شود.

اجلاس سراسری نماز در لرستان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام سید محمد طاهری صبح امروز در جلسه هماهنگی اجلاس سراسری نماز در خرم‎آباد گفت: اجلاس سراسری نماز با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و به دعوت حجت‌الاسلام قرائتی با حضور رئیس جمهور منتخب در لرستان برگزار می‎شود.

وی با بیان این‌که این اجلاس در روزهای 14 و 13 شهریور ماه به میزبانی لرستان برگزار می‎شود، افزود: در دیداری که حجت‌الاسلام قرائتی با رئیس جمهور منتخب داشته از وی برای حضور در اجلاس سراسری نماز در لرستان دعوت شده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‎های لرستان گفت: به پیشنهاد حجت‌الاسلام قرائتی نخستین شورای ستاد اقامه نماز در دانشگاه‎ها که حدود پنج سال در برگزاری آن وقفه ایجاد شده است با حضور دو تن از وزرای مرتبط در خرم‎آباد همزمان با اجلاس سراسری نماز برگزار می‎شود.

طاهری با اشاره به این‌که همزمان با برگزاری این اجلاس، نمایشگاه حریم نماز از 11 تا 16 شهریور توسط دانشگاه آزاد خرم‎آباد، کارگاه تخصصی ائمه نماز جماعت در دانشگاه‎های غرب کشور با حضور 250 نفر از ائمه نماز جماعت توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان و کارگاه توانمندسازی دو روزه کانون‎های قرآن و عترت دانشگاه‎هایی که در آن دانشجویان با اسرار نماز و شیوه‎های جذب و تبلیغ آشنا می‎شوند، توسط دانشگاه لرستان برگزار می‎شود.

اجلاس سراسری نماز در روزهای 14 و 13 شهریور به میزبانی لرستان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد حجت الاسلام سید محمد طاهری صبح امروز در جلسه هماهنگی اجلاس سراسری نماز در خرم‎آباد گفت: اجلاس سراسری نماز با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و به دعوت حجت الاسلام قرائتی با حضور رئیس جمهور منتخب در لرستان برگزار می‎شود. وی با بیان اینکه این اجلاس در روزهای 14و13 شهریور به میزبانی لرستان برگزار می‎شود افزود: در دیداری که حجت الاسلام قرائتی با رئیس جمهور منتخب داشته از وی دعوت شده که اجلاس سراسری نماز در لرستان با حضور حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شود. مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‎های لرستان گفت: به پیشنهاد حجت الاسلام قرائتی نخستین شورای ستاد اقامه نماز در دانشگاه‎ها که حدود پنج سال در برگزاری آن وقفه ایجاد شده است با حضور دو تن از وزرای مرتبط در خرم‎آباد همزمان با اجلاس سراسری نماز برگزار می‎شود. حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری این اجلاس نمایشگاه حریم نماز از 11 تا 16 شهریور توسط دانشگاه آزاد خرم‎آباد کارگاه تخصصی ائمه نماز جماعت در دانشگاه‎های غرب کشور با حضور 250 نفر از ائمه نماز جماعت توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان و کارگاه توانمندسازی دو روزه کانون‎
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول