اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

فیلم نماز در شاهین شهر ساخته می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان ساخت فیلم نماز در ماه مبارک رمضان در این شهرستان، گفت: ساخت فیلم نماز در این ماه مبارک کلید خواهد خورد و هدف آن اعتلای فرهنگ نماز در سطح جامعه است.

فیلم نماز در شاهین شهر ساخته می‌شود

حسینعلی آقائیان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های فرهنگی جهت استفاده از برکات این ماه تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به این ویژه‌ برنامه‌ها افزود: در این ماه مبارک این ویژه‌برنامه در سطح 39 کانون مساجد این شهرستان همراه با برنامه‌های طرح تلاوت نور، کلاس‌های قرآن، نمایشگاه‌های علوم قرآنی، تجلیل از چند تن از هنرمندان پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی در 13 ماه مبارک رمضان و افطاری ویژه هنرمندان در این ماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان ساخت فیلم نماز در ماه مبارک رمضان در این شهرستان ادامه داد: ساخت فیلم نماز در این ماه مبارک کلید خواهد خورد و هدف آن اعتلا و اشاعه فرهنگ نماز در سطح جامعه است.

وی تصریح کرد: اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز در این ماه مبارک سرکشی از خانواده‌های شهدا و هنرمندان پیشکسوت و گمنام را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/63023/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول