اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه مازندران:

برپایی نماز جمعه توسعه مناطق را به دنبال دارد

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری مازندران گفت: برپایی نماز جمعه توسعه و پیشرفت مناطق را به دنبال دارد.

برپایی نماز جمعه توسعه مناطق را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام محمد انتظاری صبح امروز در نخستین سالروز تاسیس نماز جمعه بابلکنار اظهار داشت: ماه شعبان ماه دعا، استغفار و تلاوت قرآن است تا برای دریافت الطاف الهی ماه رمضان آماده شویم.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری مازندران افزود: باید در ماه شعبان حق دیگران را ادا کرد، کینه و نفرت را از دل بیرون و گناه عادت شده را ترک کرد تا در سفره رنگارنگ معنوی خداوند حضور یافت.

وی بیان داشت: هر کس سه ماه آخر شعبان را روزه بدارد و به ماه رمضان وصل کند خدا ثواب دو ماه متوالی را برای او می‌نویسد ضمن اینکه نباید از صدقه دادن و ذکر صلوات غافل شد.

انتظاری تصریح کرد: به فرموده علی (ع) کسی که بیشترین خدمت را در مسیر زندگی به مردم ارائه کند از بهترین مردم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سبک زندگی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند بهترین خدمت در رفع حوائج مادی، معنوی و فکری مردم و تضمین ‌کننده دنیا و آخرت است و در این راستا کسی مقرب‌تر از امام جمعه نیست.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری مازندران ابراز داشت: هرجا امام جمعه‌ای در آن منطقه حضور می‌یابد به پاس قدم مبارکش شاهد توسعه همه جانبه آن منطقه بودیم.

وی با تقدیر از عملکرد مثبت امام جمعه بابلکنار حجت‌الاسلام بابائیان اضافه کرد: به دلیل عملکرد مثبت و تلاش و پیگیری مجدانه و دلسوزانه بابائیان سیمای بابلکنار دچار تحول عظیمی شده و این امر نشان می‌دهد حضور مردم در نماز جمعه با دل گرمی و امید انجام می‌شود.

انتظاری افزود: حضور با شکوه همه اقشار مردم در تمام سنین در نماز جمعه بابلکنار جای تقدیر و تحسین دارد این مردم نشان دادند که مردمی دیندار، ولایتمدار، انقلابی، متعهد و عاشق روحانیت، نماز جمعه و امام جمعه هستند.

این مسئول عنوان کرد: این همدلی، همبستگی و الفتی که در منطقه با وجود امام جمعه ایجاد شده سبب برکات عظیم در منطقه شده که مبارک همه مردم بابلکنار باشد زیرا حق چنین مردمی جز این نیست.

وی افزود: حجت‌الاسلام بابائیان یکی از بهترین ائمه جمعه مازندران در شاخصه‌هایی چون منضبط بودن، ارائه گزارشات مستمر، موفق در امور اداری، آینده‌نگری، خوش فکر بودن و انجام جلسات مستمر بوده از بین 42 امام جمعه مازندران در ارزیابی به عمل آمده طی این یک سال بوده که اگر سال اول او نبود رتبه نخست استان را به او می‌دادیم.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری مازندران با اشاره به اینکه اقدامات انجام گرفته توسط بابائیان همه جانبه بوده، اذعان داشت: او شخصیتی مردمی بوده که مردم او را محور دنیا و آخرت خود قرارداده‌اند و این موفقیت و اعتمادسازی جای بسی تقدیر و تشکر دارد.  

انتهای پیام/86009/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول