اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز همدان خبر داد

برگزاری طرح بزرگ صحت قرائت نماز در استان همدان

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری طرح بزرگ صحت قرائت نماز در ماه مبارک رمضان در سراسر استان همدان خبر داد.

برگزاری طرح بزرگ صحت قرائت نماز در استان همدان

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسنی‌حلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری طرح بزرگ صحت قرائت نماز در سراسر استان خبر داد و افزود: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان، اجرای طرح صحت قرائت نماز (صحیح‌خوانی نماز) با همکاری ائمه جماعات مساجد شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمینه‌ها و بسترهای این طرح در ماه مبارک رمضان فراهم است، این طرح قرار است در این ایام در مساجد برگزار شود.

دبیر ستاد اقامه نماز همدان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با فلسفه آثار و احکام نماز و آموزش قرائت صحیح نماز و احکام و ارتقای توانمندی و مهارت علمی آحاد جامعه در زمینه نماز انجام می‌شود.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود در این طرح 5 هزار نفر در مساجد و تکایا با همکاری ائمه جماعات مساجد زیر پوشش این طرح قرار بگیرند.

حسنی‌حلم در پایان سخنانش یادآور شد: در این طرح ائمه جماعات مساجد بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء به افرادی که در حمد و سوره یا سایر احکام نماز دچار اشکالاتی هستند، آموزش صحیح نماز را می‌آموزند.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول