اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز:

چهارمین دوره مدرس عالی نماز در قم برگزار می‌شود

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از برگزاری چهارمین دوره مدرس عالی نماز در قم خبر داد.

چهارمین دوره مدرس عالی نماز در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به چهارمین دوره طرح آموزشی مدرس عالی نماز اظهار کرد: 150 نفر در این طرح ثبت‌نام کردند که از این تعداد 40 نفر برای شرکت در این دوره گزینش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان این دوره در مدت زمان یک سال در قالب دو ترم با مباحث نماز آشنا می‌شوند.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز عنوان داشت: موضوعاتی مانند آیات نماز، تفسیر آیات نماز، روایات نماز، شیوه‌ها و روش‌های دعوت فرزندان به نماز، نماز و خانواده، اسرار نماز و شیوه‌های کلاس‌داری بر پایه نماز در طول یک سال برای این افراد تدریس می‌شود.

وی تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این دوره پس از کسب نمره قبولی در بخش تحقیق و آزمون گواهی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

ولی‌خانی با بیان اینکه تاکنون 120 نفر موفق به گذراندن طرح مدرس عالی نماز شده‌اند گفت: کسانی که توانمندی، قابلیت و ظرفیت را دارند از بین افراد شرکت‌کننده انتخاب می‌شوند و برای مدرسی دوره‌های آموزشی نماز اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین دوره آموزشی مدرس عالی نماز از ابتدای مهر برگزار می‌شود و افراد توانمند این دوره در طرح‌های معراج، مفتاح، خانواده، خانه بهشتی و نشست‌های دانش‌آموزی شرکت می‌کنند.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان طرح آموزشی مدرس عالی نماز گفت: افراد شرکت‌کننده در این دوره فارغ‌التحصیلان سطح دو حوزه هستند و سن آنها کمتر از 35 سال است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 70 تا 80 نفر از فارغ‌التحصیلان دوره‌های پیشین طرح آموزشی مدرس عالی نماز در زمینه طرح‌های مختلف نماز به تدریس می‌پردازند.

انتهای پیام/78003/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول