اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان خبر داد

برگزاری اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و سبک زندگی

دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان از برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و سبک زندگی خبر داد.

برگزاری اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و سبک زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت‏الاسلام محسن فاطمی‌نیا در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به اینکه بهترین راهکار ترویج افکار و ارزش‏های دینی بین جوانان آگاه‏سازی خانواده‏ها از اثرات نماز و آغاز این فعالیت از درون خانواده‏هاست، گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی جوانان جامعه را هدف قرار گرفته و برای آنان برنامه دارند.

وی با اشاره به لزوم آشنا کردن جوانان با امور دینی افزود: آشنایی جوانان با امر تقلید و انتخاب مرجع تقلید از نیازهای ضروری جامعه است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه در برخی موارد جوانان به جای مراجعه به نظر علما و مراجع تقلید در احکام دین بر اساس تشخیص خود عمل می‌کنند، ادامه داد: نتیجه خودمحوری در امور اعتقادی و دینی، روی ‌آوردن به فرقه‌های انحرافی است که باید به شدت با آنها برخورد شود.

وی بر مراجعه به ریشه و منابع دینی در امور مختلف احکام و اعتقادی در دین مبین اسلام تاکید کرد و افزود: آشنا کردن جوانان با معنویت دینی و اثرات سازنده نماز یکی از راه‌هایی است که باید در جامعه با جدیت به دنبال آن بود.

فاطمی‏نیا با اشاره به برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در کشور گفت: این اجلاس با محوریت نماز و سبک زندگی با رویکرد اقتصادی برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول