اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت می‌گیرد

توزیع سبد غذایی برای 15 هزار خانواده مددجو در خراسان جنوبی

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان برای 15 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد سبد غذایی حداقل به مبلغ 50 هزار تومان برای هر خانواده در نظر گرفته شده است.

توزیع سبد غذایی برای 15 هزار خانواده مددجو در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن کنفرانس اداره کل کمیته امداد برگزار شد اظهار کرد: جشن رمضان امسال به مدت چهار شب در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های خودکفایی و ارائه توانمندی‌های مددجویان زیر پوشش در جشن رمضان در نظر گرفته شده است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی افزود: اطعام و افطاری روزه اولی‌ها به صورت نمادین به تعداد 200 نفر از افراد زیر پوشش امداد در استان برگزار می‌شود.

رضوی با بیان اینکه در دفتر امام جمعه به ایتام اطعام داده می‌شود، اضافه کرد: توجه مردم به محرومان و یتیمان باید بیشتر شود.

وی از اطعام محرومان به مدت سه روز خبر داد و یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از این طریق 220 هزار نفر اطعام داده شوند.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از افتتاح مرکز نیکوکاری در هر شهرستان خبر داد و گفت: این مراکز در آینده گسترش می‌یابند.

رضوی با اشاره به کمک‌هایی که در مساجد جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ای پیش‌بینی شده که کمک‌ها برای محرومان همان محله هزینه شود.

وی اذعان داشت: امید است در ماه رمضان بیش از 800 حامی برای بیماران صعب‌العلاج و بیماری‌های سخت جذب شوند.

مدیر‌ کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین در این ماه مبارک برای تعداد 300 نوعروس در نوبت جهیزیه توسط خیران نیکوکار جهیزیه تامین می‌شود.

رضوی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان برای 15 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد سبد غذایی حداقل به مبلغ 50 هزار تومان برای هر خانواده در نظر گرفته شده است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از جذب حامی برای 5 هزار خانواده خبر داد و گفت: این حامیان در طرح‌های اکرام و محسنین جذب می‌شوند.

رضوی با بیان اینکه افرادی برای جذب حامی به خراسان رضوی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: همچنین افرادی برای جذب حامی و شرکت در جشن رمضان به تهران فرستاده می‌شوند. 30 درصد حامیان کمیته امداد خر اسان جنبی از خارج استان و 70 درصد هم از داخل استان هستند.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه جمع زیادی از یتیمان توسط حامیان تهران مورد حمایت قرار گرفته‌اند، گفت: افرادی برای جذب حامی در ماه مبارک رمضان به تهران فرستاده می‌شوند.

رضوی یادآور شد: سال گذشته ستاد احسان و نیکوکاری در تمامی شهرستان‌ها تشکیل شده بود. در سال گذشته ضیافت افطاری نخبه ایتام در دفتر امام جمعه برگزار شده بود و در برنامه "اطعام و افطاری هر مددجو توسط یک شهروند" تعداد 190 هزار مددجو با مبلغ 765 میلیون تومان اطعام شده‌اند.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی یادآور شد: در سال گذشته 10 هزار و 500 سبد غذایی به ارزش 334 میلیون تومان بین محرومان توزیع شده است.

انهای پیام/69013/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول