اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان خبر داد

رقابت 867 دانش‌آموز ابهری در آزمون آیه‌های تمدن زنجان

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان گفت: 867 دانش‌آموز ابهری در آزمون تعیین سطح آیه‌های تمدن در استان حضور داشتند.

رقابت 867 دانش‌آموز ابهری در آزمون آیه‌های تمدن زنجان

الیاس تقی‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری آزمون تعیین سطح طرح آیه‌های تمدن سال تحصیلی 93-92 دانش‌آموزان ممتاز بسیجی اشاره کرد و افزود: این آزمون صبح امروز 16 تیرماه برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 800 دانش‌آموز ممتاز بسیجی در آزمون طرح آیه‌های تمدن در استان زنجان به رقابت پرداختند، تصریح کرد: از این تعداد 127 دانش‌آموز از شهرستان ایجرود در این آزمون شرکت داشتند.

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان با بیان اینکه از منطقه سجاس‌‌رود زنجان 121 دانش‌آموز در آزمون آیه‌های تمدن حضور داشتند، گفت: همچنین از شهرستان سلطانیه 107 نفر و طارم 321 نفر در این آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه از شهرستان خدابنده 458 دانش‌آموز در آزمون تعیین سطح طرح آیه‌های تمدن شرکت کردند، افزود: از بخش بزینه رود 79 دانش‌آموز حضور داشتند.

تقی‌لو اضافه کرد: همچنین از شهرستان ابهر 837 نفر، خرم‌دره 40 نفر و ماهنشان 85 نفر در آزمون آیه‌های تمدن شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که در آزمون مبنا تراز و رتبه علمی مورد نیاز را کسب کنند در طول سال خدماتی مانند مشاوره، آزمون، کتب کمک آموزشی، کلاس‌های رفع اشکال و ... برای آنها تشکیل می‌شود.

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان ادامه داد: این خدمات به صورت رایگان توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتب درسی دانش‌آموزان در آزمون تعیین سطح آیه‌های تمدن کتاب‌های سال تحصیلی 92-91 بوده است، اظهار کرد: با برگزاری این آزمون میان دانش‌آموزان ممتاز رقابت ایجاد می‌شود.

تقی‌لو با بیان اینکه برگزاری این آزمون به ورود دانش‌آموزان به دانشگاه مرجع و معتبر کمک می‌کند، گفت: امید است حضور دانش‌‌‌‌‌‌آموزان در این آزمون آنها را به مدیر موفق در آینده تبدیل کند.

انتهای پیام/73008/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول