اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

الگوی تردد در خیابان‌های شهر زنجان تغییر می‌کند

شهردار زنجان از اصلاح الگوی تردد در برخی خیابان‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: با توجه به آنالیز کل شهر زنجان ممکن است تغییراتی در خیابان‌های یک طرفه و دو طرفه انجام شود.

الگوی تردد در خیابان‌های شهر زنجان تغییر می‌کند

حبیب یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اجرای حدود 280 کیلومتر خط کشی محوری طولی از ابتدای سال‎جاری در سطح شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت 300 میلیون تومان هم برای خرید و نصب تجهیزات و علائم راهنمایی و رانندگی هزینه شده است.

وی به اصلاح ترافیکی صورت گرفته در برخی میادین شهری اشاره کرد و افزود: این اصلاحات در میادینی مانند آزادی و ارتش انجام شده است.

شهردار زنجان تصریح کرد: طرح جامع ترافیک شهری زنجان در آستانه نهایی شدن است و به زودی پس از تصویب در ارگان‌های ذیربط عملیاتی می‌شود.

وی به اجرای طرح مکانیزه پارکبان در خیابان‌های هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: با نهادینه شدن این طرح در این مناطق خیابان‌ها پر رفت و آمدی مانند شهید مدنی هم به این مجموع اضافه می‌شوند.

یگانه از اصلاح الگوی تردد در برخی خیابان‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: با توجه به آنالیز کل شهر زنجان ممکن است تغییراتی در خیابان‌های یک طرفه و دو طرفه انجام شود.

وی به اقدامات حوزه زیباسازی شهرداری زنجان اشاره و تصریح کرد: در این راستا نمادها و المان‌های جدیدی برای شهر زنجان تعریف شده است که عملیاتی می‌شود.

شهردار زنجان نصب تندیس شیخ اشراق و نمادی از کبریت سه ستاره شهر زنجان به عنوان نخستین کارخانه صنعتی را به ترتیب در میادین اشراق و پارک کودک از جمله برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام کرد. 10 المان و نماد جدید برای مناطق مختلف شهر زنجان طراحی شده است که به تدریج نصب می‌شوند.

یگانه از تجدید و افزایش نقاشی‌ بر روی دیوارهای شهر زنجان خبر داد و افزود: این نقاشی‌ها در دیوارهای مشرف به خیابان‌های اصلی شهر انجام می‌شود.

وی به انجام مطالعات امکان‎سنجی ایجاد امکانات اسکان اضطراری در سطح شهر زنجان با توجه به حادثه‎خیز بودن آن اشاره و تصریح کرد: در این راستا تفاهماتی با دانشگاه‌های معتبر در امور مطالعات پدافند غیر عامل انجام شده است.

شهردار زنجان به اجرای طرح هم‌سطح سازی قبور واقع در آرامستان‌های شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: این طرح در دو آرامستان شهر زنجان عملیاتی می‌شود.

وی با پیش‌بینی وجود واکنش در مقابل هم‌سطح‎سازی قبور واقع در آرامستان‌های شهر زنجان ابراز امیدواری کرد: مردم برای اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند چراکه این طرح عبور و مرور را تسهیل می‌کند.

یگانه به پر شدن ظرفیت‌ آرامستان‌های موجود شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: با همکاری مسئولان ذیربط در سال آینده اموات در آرامستان جدیدی که به این منظور در نظر گرفته شده است، دفن می‎شوند.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول