اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایلام:

توزیع عادلانه خدمات به شهروندان ایلامی در شهرداری پیگیری شد

شهرداری ایلام گفت: توزیع عادلانه خدمات به شهروندان ایلامی در شهرداری پیگیری شد.

توزیع عادلانه خدمات به شهروندان ایلامی در شهرداری پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالخالق منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دو سال تصدی‌ام در شهرداری ایلام با عنایت به اینکه سال‌های سال در شهرداری ایلام و در قسمت‌های مختلف عمرانی حضور داشتم برنامه‌های خود حول این محور تدوین و اجرایی کردم.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته و قبل از تصدی شهرداری در بیشتر قسمت‌های شهرداری ایلام حاضر شده و تلاش کردم و با این تجربه بزرگ مسئولیت شهرداری ایلام را پذیرفتم.

این مسئول اضافه کرد: با عنایت به اینکه با پرسنل شهرداری ایلام شناخت کافی داشتم و حوزه‌های کاری را در شهرداری سپری کرده‌ بودم نحوه تعامل و ارتباط‌گیری با مردم و کارکنان شهرداری را به خوبی آموخته بودم.

منصوری تصریح کرد: افزون بر این از نقایص حوزه عمرانی شهر ایلام به خوبی مطلع بودم و در این دو سال در این راستا تلاش ویژه‌ای داشتم.

شهردار ایلام گفت: برخی از امورات شهرداری ایلام از جمله صدور پروانه که سبب آزار و نگرانی مردم ایلام شده بود را برطرف کردم.

وی ادامه داد: ترمیم بروکراسی اداری در شهرداری ایلام اولویتی اساسی بود که در دستور کار قرار گرفت و در این راستا تلاش‌هایی صورت پذیرفت.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرداری و شهر ایلام در قالب اولین‌ها اجرایی و محقق شد.

منصوری تصریح کرد: دو منطقه‌ای شدن شهر ایلام یکی از اولین‌ها بود که توسط شهرداری ایلام در دوره تصدی اینجانب محقق شد.

شهردار ایلام گفت: دو منطقه‌ای شدن شهرداری ایلام کمک شایانی در راستای تسریع در خدمات شهر ایلام، روانسازی ترافیک، رفع مشکلات و توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف شهری داشت.

وی ادامه داد: واگذاری امورات به بخش خصوصی مهم‌ترین برنامه‌ شهرداری ایلام بود که در گذشته نظیر و مانند نداشت.

این مسئول اضافه کرد: 8 مورد از امورات شهرداری ایلام از جمله شهربازی، آرامستان، دریاچه، جمع‌آوری نخاله‌های شهری و ... به بخش خصوص واگذار شد.

منصوری تصریح کرد: تملک و تعریض معابر پرتردد و ترافیک شهر ایلام از دیگر اولویت‌های کاری بود که در دستور کار شهرداری ایلام قرار گرفت.

انتهای پیام/2246/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول