اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی

شهرداری خرم‎آباد به استقبال ماه مبارک رمضان می‎رود

شهردار خرم‌آباد گفت: همزمان با ماه ضیافت الهی برنامه‎های فرهنگی و قرآنی متنوعی در سطح شهر اجرا می‎شوند.

شهرداری خرم‎آباد به استقبال ماه مبارک رمضان می‎رود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، هرمز نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد گفت: شهرداری خرم‎آباد در سال‎های گذشته برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در قالب طرحی منسجم و یکپارچه به نام شهر رمضان اجرا می‌کرد که مورد استقبال شهروندان نیز قرار می‌گرفت.

وی با بیان اهمیت برنامه‎های مختص این ایام عنوان کرد: در فرهنگ ما ایام خاص و ویژه‌ای وجود دارد که ماه مبارک رمضان یکی از معنوی‌ترین و ارزنده‌ترین آن‌ها است بنابراین باید با دقت تمام سعی کرد که زمینه‎های بهره‌برداری هرچه بهتر شهروندان از این ایام را فراهم کرد.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به برخی ابعاد اجرایی برنامه‎های ماه مبارک رمضان افزود: این برنامه‌ها با تبلیغات محیطی و غبارروبی و عطرافشانی مساجد و حضور مردم و مسئولان در مزار شهدای والامقام آغاز می‎شود و در ادامه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی پیش می‎رود.

وی عنوان کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌های قرآنی را با کمیت و کیفیت بیشتری اجرا کنیم چراکه ایجاد فضای شاداب برای شهروندان روزه‌دار از اهداف شهرداری در این ماه است.

نصیری تصریح کرد: برپایی نمازخانه‎های متعدد ثابت و سیار در بوستان‎های شهر، تعویض پرچم‎های سطح شهر با طرح یکپارچه، پخش سریال‎های تلویزیونی و پخش اذان در پارک‎های سطح شهر از جمله برنامه‎های شهرداری در این ایام است.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: امسال نیز همچون سال‎های پیش ایستگاه‌های صلواتی توزیع افطاری در مناطق مختلف شهر برپا می‎شود.

وی تهیه و توزیع لوح‌های فشرده صوتی و چند رسانه‌ای قرآنی را از دیگر اقدامات شهرداری در ماه رمضان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، لوح‌های فشردهی با عنوان ضیافت نور، تعداد قابل توجهی از کتب ادعیه ویژه این ماه و ادعیه نماز عید فطر جهت چاپ سفارش داده‌ایم که در بین روزه‌داران توزیع می‎شود.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول