اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشور

شهرداری شهرکرد در مناسب سازی محیط شهری برتر شد

شهردار شهرکرد از کسب مقام برتر کشوری در مناسب سازی محیط شهری برای جانیازان و معلولان توسط شهرداری شهرکرد خبر داد.

شهرداری شهرکرد در مناسب سازی محیط شهری برتر شد

به  گزارش خبرگزاری فارس  و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد،  این سازمان  توانست از سوی سازمان بهزیستی کشور  رتبه اول کشور را در بخش مناسب سازی مبلمان و معابر شهری برای جانبازان و معلولان را کسب کند.

نورالله غلامیان با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس این انتخاب کشوری، رتبه استان چهار محال و بختیاری و شهرداری شهرکرد از یازدهم در سال 90 به رتبه اول در سال 91 ارتقاء پیدا کرد.

شهردار شهرکرد افزود: بستر سازی های چند سال اخیر در حوزه مناسب سازی محیط برای معلولان و جانبازان در برخی معابر و اماکن این شهر چشمگیر بوده است.

وی  با اشاره به برخی اقدامات شهرداری برای مناسب سازی فضای سطح شهر گفت: پیاده روهای خیایان های ملت، سعدی، 12 محرم، پرستار و پارک های جانبازان، آبی جنگلی، بانوان و همچنین نصب علائم راهنمایی، رانندگی در سطح شهر  برای جانبازان و معلولان را از جمله ی این اقدامات در راستای رفاه حال جانبازان و معلولان عنوان کرد.

شهردار شهرکرد در ادامه وجود ریشه‌های اعتقادی قوی در جامعه را از نقاط قوت و فرصت مناسب‌سازی دانست و خاطرنشان کرد: برخورداری از فرهنگ غنی و متعهد به اصول اخلاقی به‌ویژه نوعدوستی از نقاط قوت مناسب‌سازی است.

غلامیان  با اشاره به نقاط ضعف و چالش‌های مناسب‌سازی محیط برای جانبازان و معلولان، یادآور شد: وجود زوایایی از نگرش‌های منفی، خنثی و بی‌تفاوت به حقوق معلولان و سالمندان در بخش‌های مختلف جامعه و بی‌اطلاعی یا کم‌اطلاعی بسیاری از دستگاه‌ها و سازمان‌ها نسبت به وظایف شهروندان از چالش‌های مناسب‌سازی است.

انتهای پیام/68001/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول