اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایانه‌های جنوب غرب خوزستان:

دستگاه‌ها از شرکت‌های حمل و نقل پروانه‌دار برای‌ اردوها استفاده کنند

مدیر پایانه‌های جنوب غرب خوزستان گفت: دستگاه‌های مختلف باید از شرکت‌های حمل و نقل پروانه‌دار برای‌ اردوهای خود استفاده کنند.

دستگاه‌ها از شرکت‌های حمل و نقل پروانه‌دار برای‌ اردوها استفاده کنند

ایرج امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پس از اتفاقات تلخی که در زمینه بروز حوادث برای اتوبوس‌هایی که در حین اعزام به مناطق مختلف اردویی دچار سانحه شدند دولت دستورالعملی را صادر که بر مبنای آن همه دستگاه‌ها باید برای برگزاری اردوهای درون و برون استانی خود از شرکت‌های حمل و نقل دارای پروانه استفاده کنند.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم بسیاری از دستگاه‌های مختلف برنامه‌های اعزام به اردوهای زیارتی و سیاحتی را دارند.

مدیر پایانه‌های جنوب غرب خوزستان ادامه داد: بر همین اساس از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم که برای برگزاری اردوهای خود از شرکت‌های پروانه‌دار که شخصیت حقوقی دارند استفاده کنند.

امانی تصریح‌ کرد: همچنین خودروهایی که برای برگزاری اردوها انتخاب می‌کنند باید از نظر ایمنی و سلامت توان انجام ماموریت را داشته باشند.

وی اضافه‌ کرد: در صورتی که دستگاه‌ها اقدام به عقد قرارداد با شرکت‌های فاقد پروانه و شخصیت حقوقی کنند در صورت بروز حادثه خود باید تمام هزینه‌ها را پرداخت کنند.

مدیر پایانه‌های جنوب غرب خوزستان خاطرنشان‌ کرد: هم‌اکنون 13 شرکت تعاونی دارای پروانه در منطقه وجود دارد که دستگاه‌های مختلف می‌تواند با عقد قرارداد با آنها از خدمات این شرکت‌ها در زمینه حمل و نقل استفاده کنند.

وی در پایان گفت: برای اطمینان بیشتر نیز دستگاه‌های مختلف می‌توانند با تماس یا مراجعه به پایانه‌ها نسبت به پروانه‌دار بودن شرکت‌های حمل و نقل اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/72008/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول