اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل باری صورت گرفت

اعطای تسهیلات به نوسازی ناوگان حمل و نقل باری در قم

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی به رانندگان وسایل نقلیه باری خبر داد.

اعطای تسهیلات به نوسازی ناوگان حمل و نقل باری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، قاسم باقری از اختصاص وام 100 میلیون تومانی با بهره 15 درصد و دوره باز پرداخت هفت ساله به منظور نوسازی ناوگان باری استان قم خبر داد.

وی با بیان این مطلب که سن وسیله نقلیه باری می‌بایست حداقل 25 سال باشد، اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و ارائه برگ درخواست نسبت به نوسازی وسیله نقلیه باری خود اقدام کنند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: پیش فاکتور خرید کامیون از یکی از شرکت‌های ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل و ارس خودرو دیزل به همراه گواهی اسقاط کامیون فرسوده دارای کارت هوشمند ناوگان باری و یا ارائه برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط کامیون فرسوده حداکثر تا قبل از تحویل خودرو به منظور تکمیل پرونده الزامی است.

وی در ادامه افزود: استفاده از تسهیلات ارائه شده منافی استفاده از سایر تسهیلات مانند تسهیلات ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و یا شرکت خودروساز نخواهد بود در هر حال مجموع تسهیلات اعطایی از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ستاد حمل و نقل و سوخت کشور بیشتر از 80 درصد قیمت خودرو نخواهد شد.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول