اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان:

شرایط کنونی حوزه حمل و نقل در همدان مطلوب است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان شرایط کنونی حوزه حمل و نقل در استان را مطلوب خواند و گفت: دست‌اندرکاران حمل و نقل مسافر در تمام شرکت‌های مسافربری با توجه به قوت بخشیدن به مسائل ایمنی و نظارت مسئولان آماده خدمت هستند.

شرایط کنونی حوزه حمل و نقل در همدان مطلوب است

گودرز محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه بستر لازم برای میزبانی از مسافران تابستانی در همدان مهیاست، افزود: با توجه به اینکه افزایش سفر در ایام تابستان نسبت به دیگر روزهای سال بیشتر است، برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا برای پذیرایی از مسافران تابستانی انجام شده است.

وی ادامه داد: تعداد مسافران نوروزی در ایام پایانی سال قبل و تعطیلات سال جدید مانند سال‌های گذشته بود و حتی در ایام پیک هم مردم با ناوگان دلخواه خود به سفر رفتند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اظهار داشت: در ایام نوروز با وجود 19 درصد افزایش تردد در مسیرها، با کاهش 10 درصدی تصادفات نسبت به سال قبل مواجه بودیم.

وی افزود: در خرداد ماه سال جاری نیز اعزام 17 هزار و 500 نفر از مردم استان به حرم مطهر امام(ره) در حد بسیار مطلوب و بدون هیچ حادثه‌ای انجام شد.

محمودی شرایط کنونی حوزه حمل و نقل در استان را مطلوب خواند و گفت: در حال حاضر با قاطعیت اعلام ‌می‌کنیم که می‌توانیم به بهترین صورت پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان کالا در امر جابه‌جایی انواع کالاهای تولید شده و همچنین سفرهای مورد نیاز با ناوگان عمومی در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات تابستانی و افزایش سفر در این ایام نیز بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن ماه میهمانی خدا در اواسط فصل تابستان برنامه‌ریزی سفرها به دو بخش ابتدا و انتهای تابستان تقسیم شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ابراز داشت: دست‌اندرکاران حمل و نقل مسافر در تمام شرکت‌های مسافربری با توجه به قوت بخشیدن به مسائل ایمنی و نظارت مسئولان آماده خدمت به مردم خوب استان هستند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول